همزمان با آغاز دهه مبارك فجر،یك خیر قائم شهری بیش از 1000جلد كتاب با موضوعات مختلف به كتابخانه ها،مساجد،تكایا و..اهداءكرده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶





به گزارش خبرنگار بسیج از قائم شهر حجت فیضی یكی از خیرین با فرهنگ قائم شهری با همت وتلاش خود وبا هدف تبیین جایگاه تاثیرگذار كتاب وترویج فرهنگ كتابخانی بیش از1000جلد كتاب با موضوعات مختلف به كتابخانه های عمومی،محافل فرهنگی،مذهبی وتبلیغی هدیه كرده است.

این خیّر با بیان اینكه اهدای كتاب از دی ماه امسال همزمان با آغاز امامت حضرت حجت(عج) شروع شده است اذعان نمود : كتابهای اهدایی با موضوع مهدویت تا شهروندان در شهری كه مزین به نام مبارك قلئم آل محمد است بهتر وبیشتر آشنا شوند.

وی گفت : این طرح در راستای سخنان گهر بار مقام معظم رهبری در هفته كتاب واهمیت وجایگاه كتاب در سبد كالای خانواده واستفاده بهینه از هر فرصتی برای ترویج كتابخوانی انجام می شود.

خیر قائم شهری در ادامه تاكید كرد هزار جلد كتاب دیگر هم در مراسم ومحافل قرآنی،مذهبی وفرهنگی به ئكتابخانه های عمومی،مساجد،هیئتهای مذهبی،حسینیه ها وامامزاده ها اهداء خواهد شد

وی در پایان با اشاره به یاری وهمرلاهی كانونهای فرهنگی تبلیغی،موسسات قرآنی اداره كتابخانه های عمومی،مساجد،امام زاده ها و.. در اجرای این طرح خاطر نشان كرد : انتظار می رود تمامی شهروندان با اهدای كنابهای مازا بر نیاز خود بر ادامه این طرح اهتمام ورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها