خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را در شهرستان تاکستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در استان طنین‌انداز می‌شود، اضافه کرد: مسیر این راهپیمایی در شهر تاکستان از میدان 15خرداد آغاز می‌شود و به طرف بانک ملی ادامه خواهد داشت و تجمع در مقابل شهرداری خواهد بود..

قابل با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در شهرستان تاکستان ادامه داد: این مسیرها در تاکستان از میدان 15 خرداد تا مقابل شهرداری، ضیاء‌آباد سه‌راهی موزائیک‌سازی تا امامزاده ولی (ع)، خرمدشت پایگاه بسیج به سمت گلزار شهدا، نرجه پایگاه بسیج تا میدان ولی‌عصر (عج) و فارسجین میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدا است.

این مسئول تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در اسفرورین جنب بسیج شهر تا مصلی، یحیی‌آباد از مسجد جامع تا حوزه بسیج، روستای خور هشت از دهداری تا گلزار شهدا، روستای کندر امامزاده جعفر (ع) تا مسجد روستا، روستای قمیک از مسجد روستا تا مزار شهدا، روستای کنشکین از مسجد جامع تا مزار شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در روستاهای نیکویه، لوشکان و خرم‌آباد از مسجد تا مزار شهدا برگزار می‌شود، اضافه کرد: این راهپیمایی در اک از سه‌‌راهی (اک به خرم‌آباد) تا مسجد جامع، دیال‌آباد از داخل روستا، قرقسین از داخل روستا، ولازجرد از مسجد امام حسین (ع) تا مزار شهدا، کهک از مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا مزار شهدا و محمودآباد خرزوان از داخل روستا است.

قابل خاطرنشان کرد: این راهپیمایی در چوزه از مسجد شهدا تا گلزار شهدا، قرمزآباد از مسجد روستا تا مزار شهدا، حیدریه از ابتدای خیابان سرهنگ بهبودی تا مسجد صاحب‌الزمان (عج)، رادکان از مسجد تا مزار شهدا، قاسم‌آباد از داخل روستا تا مزار شهدا و پناه‌آباد از بسیج تا مزار شهدا است.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها