خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

22 بهمن تجدید بیعت با ارزش های ایران اسلامی است

قبادی کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با ارزش های ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با اهمیت حضور حد اکثری مردم در راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با تکیه بر سه اصل اساسی به پیروزی رسیده است.

وی با اشاره به پایه ها و علل پیروزی انقلاب بیان کرد: مثلث شکل دهنده انقلاب  رهبری حکیمانه امام راحل (ره)، حضور همه جانبه مردم  و وحدت کلمه در وصول استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی می باشد، همان طور که واضح است نقش مردم . حضور آنان غیر قابل انکار است.

قبادی تاکید کرد: مردم ما با حضور حد اکثری و همه جانبه در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان می دهند که هنوز هم انقلاب، آرمان ها و دست آورد هایش را می ستایند و نسبت به آن بی تفاوت نیستند.

کارشناس مسائل سیاسی حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با ارزش های ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: ما هرگز دلسرد نبوده ایم و در دوره های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با حضور در تمام زمینه های دفاعی, علمی و صنعتی نسبت به آینده انقلاب خود حساسیت به خرج داتده ایم.

قبادی  در ادامه این گفتگو با یاد آور شدن نگاه ها و برداشت هایی که دولت های جهان خصوصا دول استکباری و آنان که انقلاب ایران را سدی در جهت وصول اهداف استعماریشان می دانند گفت:مردم ما انقلاب و نظامشان را دوست دارند و 38 سال است که با حضور به موقع در تمامی عرصه این مهم را بیه جهانیان ثابت کرده اند، امسال نیز همین رویه ادامه خواهند شاد، اتفاقی که همه ساله در22 بهمن ماه رخ می دهد برای استکبار جهانی قابل درک نیست.

وی افزود: همان هایی که در دوران دفاع مقدس از جانشان برای حفاظت از خاک و عقیده گذشتند امروز بر سر عهد و پیمان خود ایستاده اند و حامی همیشگی انقلاب شکوهمندشان هستند.

قبادی در بخش پایانی این گفت وگو خاطر نشان کرد: این حضور جامع قابل ستایش است و همه ما مشتاق دیدار مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه خواهیم بود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها