مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان:

اردو اولی ها به راهیان نور اعزام می شوند

بیش از ۳ هزار و دویست نفر از دانشجویان در قالب چهار کاروان دو مرحله ای آقایان و دو مرحله خانم ها به اهواز اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۶۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمدرضا افضلی در رابطه با اعزام دانشجویان به راهیان نور۹۴ گفت: اولین جلسه پیگیری راهیان نور بسیج دانشجویی با حضور روسای دانشگاه های استان کرمان در مجتمع میثاق شهر آبادان برگزار شد که حدود ۲۰ نفر از روسای دانشگاهها ضمن بازدید مناطق عملیاتی جنوب در این جلسه حضور داشتند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: اردوهای راهیان نور دانشجویان کرمانی از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ اسفند ماه با تفکیک جنسیتی در چهار گروه برگزار می شود. هزینه ی این سفر با توجه به سرانه سال گذشته تعیین شده که مبلغ دویست و ۲۰ هزار تومان برای روسا و مبلغ ۴۵هزار تومان برای دانشجویان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان به تعداد اعزام سال گذشته می باشد ادامه داد:بیش از ۳ هزار و دویست نفر از دانشجویان در قالب چهار کاروان دو مرحله ای آقایان و دو مرحله خانم ها به اهواز اعزام می شوند.

وی اذعان کرد:تاکیدی که ما در این سفر معنوی داریم این است که دانشجویانی به این سفر معنوی بروند که در دوره های گذشته اعزام نشده باشند و برای اولین بار حضور در راهیان نور را تجربه کنند.

وی تشریح کرد: همه دانشجویان در اردوگاه شهید کازرونی شهر اهواز اسکان می یابند و مبنای کار ما مسیرهای سال های گذشته است اردو راهیان نور سه روز است که با ورود دانشجویان به اردوگاه مراسم افتتاحیه برگزار شده و اولین شب با رزمایش پادگان حبیب الهی که به نام رزمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی است پایان می یابد.

وی با اشاره به برنامه های روز دوم و سوم تشریح کرد: روز دوم یادمان های اروند، شلمچه، خرمشهر، برنامه دهلاویه، فکه، فتح المبین و شوش دانیال را داریم و در روز سوم که روز خروج است از پاسگاه زید، طلایه و هویزه دیدن می شود که تجدید میثاق با شهدای دانشجو خصوصا شهید علم الهدی است.

افضلی در پایان خاطرنشان کرد:جلسه نقد و بررسی این سفر معنوی در سال جدید در اولین فرصت برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار