به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه مشترک قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

انقلاب اسلامی پایان بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و طلیعه نظام اسلامی و به اهتزاز درآمدن نگین ا... اکبر در پرچم توحید بر فراز ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

سالیان سال، استبداد ستمگرِ طاغوت با نوکری دست نشاندگان پست و حقیر خود،  موجب عقب ماندگی ایران اسلامی در عرصه های داخلی و جهانی گردیده بود، تا آنکه شخصیتی عالم و فرزانه و مرجعی بی نظیر و الهی ظهور کرد و رهبری نهضت اسلامی  را بر عهده گرفت و ملت مسلمان و آزادیخواه ایران پیام الهی و انقلابی او را از عمق جان پذیرفتند و با مجاهدتها و رشادتهای خود بساط حکومت شاهنشاهی را در 22 بهمن 57 برچیده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا نمودند.

این حرکت عظیم که ریشه  در عمق وجود ملت غیور ایران داشت  و الهام گرفته از حماسه با شکوه کربلا بود، با برافراشتن پرچم استقلال کشور و عظمت اسلام، گفتمانی جدید در عرصه بین المللی را عرضه کرد که موجب شور و نشاطی گسترده در میان جنبش ها و حرکت های اسلامی و تقویت نهضت های
 آزادی بخش در سراسر جهان گردید.

22 بهمن مبدأ تحولاتی بنیادین در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، تکنولوژی بویژه در علومی چون نانو، انرژی هسته ای، هوافضا، سلولهای بنیادین، نظامی و ... شد، که بی شک این دستاوردها  و تحولات مبتنی بر پی ریزی نظام  الهی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، با تأسی به مبانی اصیل اسلامی،  وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری، پند آموزی از عبرتهای عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران به دست آمده است.

اکنون به برکت انقلاب مقدس اسلامی و با روشنگریهای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد ظله العالی)، بیداری امت اسلامی وارد مرحله جدیدی شده، که بروز آنرا در کشورهای مسلمان می توان مشاهده کرد. لازم است تأثیر گزاری و عظمت انقلاب اسلامی در معادلات جهانی همچنان پرقدرت ادامه یابد تا با تغییر و تحولات بنیادین در مطالبات جهانی، بستر ساز تشکیل حکومت جهانی حضرت بقیه ا... الاعظم (عج ا...) گردد.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یوم ا... 22 بهمن و طلوع
سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، با سرلوحه قرار دادن فرامین مولا و مقتدایمان امام خامنه ای (
حفظه ا... ) و آرمانهای بلند حضرت امام(ره)، همچنان جدیت وافر خواهیم داشت تا با آمادگی کامل از تمامی آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی، با ذره ذره وجومان صیانت و پاسداری نماییم.

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

  •  
ارسال نظرات