جانشین سپاه سلمان ناحیه زاهدان:

۳۰۰ دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل بسیج شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زاهدان گفت: ۳۰۰ دستگاه ماهواره در دو ماه گذشته تاکنون توسط آحاد مردم زاهدان به صورت داوطلبانه به پایگاه های بسیج تحویل شده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبر نگار بر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار مسعود پناهی در همایش روشنگری با موضوع اثرات مخرب دجال واره اظهار داشت: اثر تخریبی ماهواره و شبکه های اجتماعی که استکبار آن را اداره می کند از جنگ فیزیکی بیشتر است و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی افزود: خطر ماهواره فقط محدود به گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان نیست بلکه تهدیدات این ابزار رسانه ای بزرگسالان را نیز نشانه گرفته است.

جانشین سپاه ناحیه زاهدان بیان کرد: بدانید رشد بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در استان ناشی از اثرات مخرب ماهواره در خانواده‌ها بوده که در زمینه آگاه سازی خانواده در برابر این آفت امری ضروری است.

وی افزود: امروز ماهواره در بحث فضای مجازی اثرگذار بوده و دشمن سعی دارد از این راه ضربه های محکم و سنگینی را به نظام و انقلاب وارد کند و اینجا فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم با اثرات مخرب ماهواره تاثیر گذار خواهد بود.

سرهنگ پناهی به اقدامات مفید و موثر این نهاد برای مقابله با هجمه های دشمن به ویژه ماهواره اشاره کرد و افزود: این اقدامات بایستی در همه نهادها و ارگان ها در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی فراگیر شود.

به گزارش بسیج  سیستان و بلوچستان به سبب برخورداری از هزار و ۲۶۰ کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن و مقابله با نفوذ دشمنان قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار