مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان ۲۲ دانش‌آموز شهید تروریستی دارد.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۸۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج  علیرضا نخعی در همایش یادواره شهدای حوادث تروریستی که در مجتمع رستگاران زاهدان برگزارشد، اظهارداشت: کشورما از اولین روز پیروزی انقلاب با پدیده تروریسم مواجه بوده است که وجود 36 هزار شهید تروریستی گواه بر این مسئله است.

وی با اشاره به سه کودک شهید حوادث تروریستی استان گفت: شبیه این حوادث هر روز در کشورهای همجوار مانند یمن، سوریه، عراق و دیگر اقصی نقاط جهان در حال تکرار است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  با اشاره به 22  دانش‌آموز شهید تروریستی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کودکان هر جامعه حق دارند که با امنیت در جامعه حضور داشته و در سنگر مدرسه و علم  نقش پررنگی پررنگی ایفاکنند.

علیرضانخعی خطاب به دانش ‌آموزان گفت: شما دانش ‌آموزان باید با درس خواندن ادامه دهنده راه شهدا باشید  چراکه شهید عزادار نمی‌خواهد، رهرو می‌خواهد.

وی تصریح کرد:دانش آموزان آینده سازان هرملتی هستند و لازم است شما دانش آموزان بافراگیری علم و دانش زیربنای ترقی و اقتدار را برای کشوربه خوبی پایه‌ریزی کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور تیم پزشکی خیرفوق تخصصی اعزامی از تهران که برای درمان رایگان کودکان مبتلا به عارضه شکاف لب و کام به استان سفر کرده است، گفت: با تلاش آموزش و پرورش و نگاه نیک پزشکان خیر و نیکوکار در حال درمان این کودکان هستیم.

ارسال نظرات