خبرهای داغ:
بیانیه بسیج اداره کل انتقال خون استان قم به مناسبت 22 بهمن

ظرفیت نفوذ انقلاب اسلامی استکبار را در وحشت دائمی فرو برده است

بسیج اداره کل انتقال خون استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: قدرت نفوذ انقلاب اسلامي و ظرفيت اثرگذاري آن آمريكا و غرب را در وحشت و هراسي دائمي قرار داده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه اداره کل انتقال خون استان قم به مناسبت یوم الله 22 بهمن چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی): « ملت در ۲۲ بهمن پاسخ هر تحقیر کننده‌ای را با ضربه متقابل خواهد داد. »

انقلاب اسلامی ایران در سی و هفتمین بهار آزادی با دستاوردهای علمی و سیاسی فراوان و بدلیل ماهیت بی بدیل کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بعنوان نمونه و الگو برای سایر کشورهای منطقه و جهان قرار گرفته است.

قدرت نفوذ انقلاب اسلامي و ظرفيت اثرگذاري و الهام بخشی آن در جهان اسلام و محرومان و مستضعفان دنيا از چنان دامنه و عمقي برخوردار است كه از يكسو آمريكا و غرب را در وحشت و هراسي دائمي قرار داده از سوي ديگر با تحت تاثير قرار دادن رفتارهاي مسلمانان، جنبش بيداري اسلامي و اعتماد به نفس و سلطه ستيزي آنان را فراتر از جغرافياي منطقه رقم زده و مجد امام و عظمت اسلام را بر تارك تاريخ معاصر نشانده است.

این انقلاب علیرغم تمام دشمنی ها و کار شکنی ها در جهان فراگیر شده و شاهد شکوفا شدن جوانه های امید در دل تمامی مستضعفان جهان و گسترش موج ظلم ستیزی و تبلور وعده الهی در پیروزی مردم  منطقه گشته است.

شکست تلاش شبانه روزی بوق های تبلیغاتی غرب، جهت تغییر ماهیت و محتوای نظام اسلامی و همچنین کاهش پشتوانه  عظیم مردمی، القای ناکارآمدی نظام اسلامی، موج گسترده تحریم ها برای گرفتار کردن مردم و مسئولین در اشتباه محاسباتی و تغییر رفتار و دست کشیدن از آرمانهای انقلاب، نشان از میزان رشد و پویایی نظام اسلامی و شدت نگرانی دشمن دارد. 

بدون شک حفظ و صیانت از دستاوردهای  انقلاب اسلامی زمینه بقا و رشد روز افزون این درخت پر بار را فراهم خواهد نمود؛ به فرموده امیر المومنین حضرت علی(ع) فقط کسانی می توانند این مسیر را طی کنند که به سلاح صبر و بصیرت مجهز باشند:" ولا یحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر".

اکنون در آستانه راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به فرموده ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) عید بزرگ مسلمانان، کارکنان اداره کل انتقال خون استان قم ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شریف و متدین استان، با احساس مسئولیت و تکلیف در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس، در راهپیمایی روز پنج شنبه 22 بهمن، این بار نیز مانند گذشته با حضور خود همراه با  مردم بصیر و مومن با بیعت مجدد با امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری در صفحه مجاهدت های خود ثبت نموده و مشت محکمی بر دهان بد خواهان نظام خواهیم کوبید."ان تنصرا... ینصرکم ویثبت اقدامکم "
بسیج اداره کل انتقال خون استان قم بهمن 94
ارسال نظرات