در گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد؛

دیدار شورای بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی با خانواده شهید یونسیان

در گرامیداشت دهه مبارک فجر شورای بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شاهرود با خانواده شهید مجید یونسیان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزارش بسیج از شاهرود، شورای بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شاهرود در گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با خانواده شهیدین مجید یونسیان دیدار کردند.

در این دیدار مادر شهید مجید یونسیان و مادربزرگ شهید صحرای عرفات مجید یونسیات به بیان خاطراتی از شهیدین یونسیان پرداخت و گفت: شهید مجید یونسیان در سال 1345 به دنیا آمد و در سال 1361 در حالی که دانش آموز سال دوم متوسطه دبیرستان دکتر شریعتی بود در یازدهم آبان ماه شربت شهادت را نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی افزود: این شهید بسیار فعال و عاشق امام و جبهه بود و با اینکه سن کم و قد کوتاهی داشت اما بسیار علاقه داشت برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه ها برود که بعد از تلاش بسیار و سختی ها دوستان بسیج را مجاب کرد تا به جبهه رفت و به آرزویش رسید.

وی در خصوص شهید صحرای عرفات مجید یونسیان نیز گفت: مجید نیز مانند عمویش عاشق بود و همیشه تلاش داشت جا پای عمومی شهیدش بگذارد و در راه حفظ ارزش ها تلاش کند و مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بود و او نیز توانست به این آرزو برسد و در صحرای عرفات با لب تشنه مهاجر الی الله شود.

در این دیدار اعضا شورای بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص قشر دانشجو تاکید کردند.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار