خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: مردم در دوران طاغوت با امتحانات سختی مواجه شدند و 22 بهمن، نتیجه و طعم شیرین پیروزی در آن امتحانات الهی بود.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
محمد علی مختاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک ایام الله دهه فجر و فرارسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: ایام این دهه، بیانگر نابودی ظلم و استکبار و ایجاد نور ولایت، آزادگی و مردم سالاری دینی در جامعه است.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و تحریم های ظالمانه دشمنان که نتوانستند ملت شریف ایران را از پای در آوردند، گفت: پس از سی و هفت سال نورانیت انقلاب و فضایل آن ادامه پیدا کرد و سپس این نور توانست دنیای اسلام را به حرکت و تکاپو بیندازد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: قطعا بعد از این مرحله شاهد آن خواهیم بود که قلوب مردم دنیا از این نوری که در دهه فجر انقلاب اسلامی ساطع شد، بیشتر بهره مند می شوند.

وی با اشاره به وابستگی، بی هویتی، ظلم و بی دینی که از شاخصه های اصلی حاکمیت قبل از انقلاب اسلامی بود، افزود: در آن دوران، خفقان در حد اعلای خود حاکم بود، نوامیس، اموال، دین، و هویت مردم در معرض خطر و نابودی کامل قرار گرفته و فرهنگ غرب و استکبار، موریانه وار در دستگاه حاکمیت طاغوت رخنه و از درون، وجود آنها را تسخیر کرده بود.

مختاران به نقش پیامبرگونه حضرت امام(ره) در آن دوران اشاره کرد و گفت: مردم با نفس گرم حضرت امام(ره) آن بت شکن قرن به خود آمدند و بساط ظلم و جور و بی عدالتی و دین گریزی را جمع کردند.

وی خاطرنشان ساخت: مردم برای پیروزی باید از مال و جان و عزیزترین افراد خود  می گذشتند و این امتحان سخت ولی با طعم شیرین و بهترین نتیجه که دهه فجر 1357 انقلاب اسلامی و نهایتا 22 بهمن بود، به پایان رسید.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) لزوم حفظ و استمرار ایثار گری ها و از خود گذشتگی های دوران انقلاب و دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و بیان نمود: امروز وظیفه داریم اصول موفقیت پیروزی انقلاب را شناخته و پاسدار آن باشیم که همانا شناخت ولایت، رهبری و عمل به فرامین ایشان، وحدت کلمه، ایمان و باور قلبی به نصرت الهی می باشد و یکی از مصادیق آن که به بهترین شکل میشود از آن محافظت نمود، صحنه انتخابات است.

 وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه همان وحدت تبلور وحدت کلمه میباشند و انشاءالله وعده ما پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، تبلور ولایت پذیری و اطاعت از رهبری با توجه به معیار های تعیین شده توسط ایشان که نتیجه، قطعا نصرت و نورانیت الهی خواهد بود.
ارسال نظرات