خبرهای داغ:
رزمایش گردان های کوثر و مریم ناحیه بسیج امام رضا(ع) همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور خواهران بسیجی در منطقه عمومی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رزمایش گردان های کوثر و مریم ناحیه بسیج امام رضا(ع)، همزمان با ایام الله دهه فجر با رمز یا فاطمه الزهرا(س) و با هدف کسب آمادگی و مقابله با ناآرامیهای شهری برگزار شد.

در این رزمایش، گردان های عمل کننده، با انجام مراحل رزمایش، توانستند وضعیت بحرانی شهر را به خوبی کنترل کنند و با عکس العمل سریع، از فرصت طلبی اغتشاشگران فرضی، جلوگیری کردند.

میرزایی معاون عملیات ناحیه بسیج امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: اهداف گردان های کوثر و مریم جلوگیری از اقدامات خرابکارانه اغتشاش گرانی دانست که با سردادن شعارهای تند و پخش اعلامیه، قصد تحریک و تشویش افکار عمومی برای پیاده کردن اهداف ضد ارزشی خود داشتند.

وی افزود: در این رزمایش، توان و اقتدار بسیج در ناکام گذاشتن نقشه فتنه گران و دشمنانی که قصد ایجاد آشوب و ناامنی را داشتند به خوبی نمایان شد و بار دیگر بر نقش و جایگاه  مهم بسیج در پیشبرد اهداف متعالی نظام تاکید شد و رزمایش همچنین نشان داد: بسیج با حضور همیشگی خود در دفاع از ولایت و رهبری همچنان پیش قدم است.

محمدرضا موحد فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع)و حجت الاسلام شریعت نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، از مراحل اجرای رزمایش بازدید کردند.
ارسال نظرات