خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا سپاه گفت: تقویت منطق بیداری اسلامی در عرصه بین المللی و داخلی گسترش راه ولایت و ارزش‌های اسلامی در دوران معاصر است.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیچ خوزستان ،سردار احمد خادم‌سیدالهشدا  اظهار داشت: شهدای مدافع حرم محدود به یک مرز و تفکر نیستند و این شهدا متعلق به همه ملت‌ها، جامعه بشریت و روح انسانی هستند.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و پایمردی مدافعان و رزمندگان اهل بیت (ع) محور مقاومت در تمامی عرصه‌های بیداری اسلامی دشمنان انقلاب را وادار به شکست و تسلیم کرده است و شکست حصر چهارساله دو شهر مهم هفتاد هزار نفری نبل و الزهرا با مجاهدت 4 شهید والا مقام، احمد الیاسی و احمد مجدی نسب و حبیب رحیمی منش و علی رضا حاجیوند قیاسی در مبارز‌های اخیر رزمندگان اسلام با تکفیری‌ها، گواه این مقوله و زمینه سازی پیروزهای گسترده دیگر است.

فرمانده قرار‌گاه عملیاتی کربلا سپاه عنوان کرد: گفتمان این منطق و مسیر شهدا و رزمندگان مدافع حرم، امروز در جای جای جهان رشد و گسترش پیدا کرده و به ندای مظلومان و محرومان جهان تبدیل شده است.

وی گفت: تقویت منطق بیداری اسلامی در عرصه بین المللی و داخلی گسترش راه ولایت و ارزش‌های اسلامی در دوران معاصر است.

سید الشهدا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به دشمنان انقلاب در ارتباط با خطر حمایت از گروه‌های تکفیری هشدار داده بود و با رهنمودهای خود به دنبال تبیین مسیر حق برای حامیان منطقه‌ای گروه‌های تکفیری در عرصه بین المللی و بیدار شدن آنان از خواب غفلت بوده است.

وی افزود: عدم توجه حامیان منطقه‌ای و صهیونیست‌ها به خطر و حضور تکفیری‌ها در منطقه، سبب رشد خشونت و از بین رفتن امنیت کشورهای اسلامی در مبارزه با راه و منطق این گرو‌ها است که بازگشت و توجه به گفتمان رهبری این عرصه را از جهل و تباهی دور خواهد کرد.

فرمانده قرار عملیاتی کربلا سپاه عنوان کرد: گروه‌های تکفیری با هدایت عربستان و رهنمود صهیونیست‌ها به ترور و خشونت و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع در کشورهای مسلمان می‌پردازند که این مسیر به زودی دامان خود آن‌ها را خواهد گرفت.

وی گفت: مردم شهر ولایت مدار اندیمشک با حضور پر شور و ماندگار خود در آئین استقبال و خاکسپاری سه شهید مدافع حرم خود عزت و افتخار و ایثار خود را در هشت سال دفاع مقدس و حماسه 4 اذر ماه 1365 در تاریخ معاصر زنده ساختند و امروز با اطمینان می‌توان گفت اندیمشک دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

سردار خادم الشهدا بیان کرد: امروز جوانان بیشترین حامیان رزمندگان مدافع حرم در مبارزه با گروه‌های تکفیری و حفاظت از حرمین شریفه اهل بیت (ع) هستند و این منطق و شور و شوق و بصیرت به زودی شکستی سنگین به دشمن وارد خواهد کرد چرا که این منطق و راه ایران اسلامی را در دوران معاصر از گذرگاه‌های سخت داخلی و بین المللی با صلابت و عزت خارج کرده است و اقتدار ایران اسلامی را بیش از گذشته در عرصه برون مرزی طنین انداز نموده و سبب دشمنی و واهمه صهیونسیت‌ها و آمریکا از ایده و تفکر انقلاب شده است.

وی افزود: ایران امروز به اوج افتخار و اقتدار خود رسیده است و اجازه هیچ سوءاستفاده‌ای به دشمنان انقلاب و داعشیان زمان نخواهد داد و امروز بیش از هر زمان در آرامش و اقتدار و امنیت خود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها