خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سردشت با ریاست شبکه بهداشت و درمان

حجت الاسلام والمسلمین جهانبان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سردشت با ریاست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۵۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جهانبان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سردشت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حفظ نظام و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و همچنین اتحاد و همدلی بین مسئولین از عمده هم و غمهای نظام است.

وی افزود: خدمت به مردم از دستورکار این انقلاب بوده و ما مسئولین نظام در سالی که به همدلی و همزبانی، دولت و ملت نام گذاری شده باید هوشیار بوده و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

دکتر ثانی ریئس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی نماینده ولی فقیه سپاه سردشت گفت: این دیدار تجدید بیعت با آرمان های امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و درسایه پیروی از امر رهبری است که رهبری موفق ترین انقلاب جهان را برعهده دارند.شایان ذکر است در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار