خبرهای داغ:

نشست روشنگری بسیجیان با حضور فرماندهان و شوراهای تکاب

ویژه برنامه نشست روشنگری حوزه فاطمه زهراء(س) و حوزه شهید رحیم خانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با حضور فرماندهان و شورای پایگاه ها و حوزه ها و بسیجیان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی مسلم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب ایام الله دهه فجر را بهانه ای برای بازخوانی تاریخ انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی ایران دانست و گفت مردم ما و مخصوصا جوانان ما می توانند از این روزها برای شناخت خوب و دقیق انقلاب و کیقیت بوجود آمدن آن و شناخت امام (ره) استفاده کنند.

علی مسلم در ادامه اشاره به مسائل سیاسی روز کرد و افزود :در آستانه دو انتخابات حساس قرار داریم یکی مجلس خبرگان و دیگری مجلس شورای اسلامی که دشمنان خارجی و داخلی می خواهند به نظام اسلامی و رهبری و جایگاه ولایت فقیه ضربه بزنند که متاسفانه به قول مقام معظم رهبری بعضی از انقلابیون خسته هم آب به آسیاب دشمن میریزند .

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه تکاب گفت : اشخاصی که دیروز در این نظام مسئول بودند و نظام را قبول داشتند ولی الان برخلاف نظام و رهبری و اعتقاد به ولایت فقیه حرف زده و حرکت میکنند معلوم است در تقوای شخصی و اعتقادی و سیاسی آنها مشکل وجود دارد و اینها در مبارزه با نقس مشکل داشته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار