خبرهای داغ:
در مجمع علوی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید هاشمی؛

مسئول جدید شورای قشر بسیج دانش آموزی پسران ناحیه 2 همدان معرفی شد

مسئول جدید شورای قشر و روسای کارگروه های تخصصی بسیج دانش آموزی پسران ناحیه 2 همدان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۳۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی همدان امروز در مجمع علوی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید ضمن بر شمردن اهداف برگزاری جلسات شورای همفکری ومجمع علوی دربین دانش آموزان بیان داشت: شوراهای همفکری، اتاق فکر بسیجیان نخبه است.

علی زنگنه با بیان اینکه شوراهای همفکری یک اقدام خوب و موثر در سطح کشور است، افزود: نظرات اعضای شورای همفکری به دفتر راهبردی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان ارائه می شود تا در صورت صلاح‌دید و تدابیر لازم به صورت کشوری اجرا شود.

وی در ادامه به معرفی مسئول جدید شورای قشر پرداخت وگفت: برادر بسیجی بهروز گرجی از نخبگان علمی و فرهنگی استان به عنوان مسئول جدید شورای قشر حوزه شهید حمید هاشمی انتخاب شده است که از ایشان هم در برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

رئیس جدید شورای همفکری حوزه شهید هاشمی همدان نیز در ادامه به بیان اهداف خود در قشر دانش آموز ی پرداخت و افزود: امید است جلسات شورای همفکری به صورت دو هفته یک بار در سطح حوزه با حضور یکی از نخبگان استان برگزار شود.

بهروز گرجی تاکید کرد: باید تدابیر لازم برای برگزاری جلسات با موضوعات متنوع و درخور جامعه را داشته باشیم و به تهاجم فرهنگی دشمن بیشتر توجه کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور نخبگان بسیج دانش‌آموزی در این برنامه گفت: آسیب شناسی ماهواره و راهکارهای مبارزه با آن یکی از موضوعات مهم در جامعه است که در این زمینه بیشتر باید به بحث پردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات