خبرگزاري بسيج: شهردار تبریز از افتتاح طرح هاي متعدد و تحول‌آفرین عمرانی در روزهای آينده خبر داد و گفت: با گشایش‌هایی که در روزهای آتی در حوزه توسعه و عمران خواهیم داشت، «دهه فجر سال 94» به عنوان یکی از ماندگارترین دوره‌های شکوفایی عمران شهر تبریز ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، صادق نجفی با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: در روزهای آينده چهار طرح بزرگ پایانه مرکزی تبریز، تقاطع غیرهمسطح جانبازان، اتوبان دوکمال و همچنین واحدهای مسکونی طرح بزرگ عتیق، افتتاح می شود.

وی با اشاره به اتمام طرح پایانه مرکزی تبريز با اعتباری بيش از 80 میلیارد تومان، افزود: با بهره‌برداری از این طرح مهم در 25 بهمن،شاهد تحقق دستاورد مهم عمرانی و اجتماعی در شهر خواهیم بود كه این امر به طور حتم در راستای اهداف گردشگری «تبریز 2018» نیز تاثیر چشمگیر خواهد داشت.


نجفي بهره‌برداری از طرح تقاطع غیرهمسطح جانبازان با حدود 10 میلیارد تومان اعتبار و در روز 24 بهمن را گام ارزنده ديگري در روان‌سازی ترافیک تبریز عنوان و خاطرنشان کرد: ساخت طرح جانبازان، در راستای تکمیل رینگ‌های ترافیکی شهر مورد توجه قرار گرفته و نقش موثر در روان‌سازی ترافیک مسیر چایکنار و آبرسان خواهد داشت.


وي طرح بزرگ دوکمال به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۶۰ متر را از ضرورت‌های ترافیکی شهر خواند و بيان داشت: فاز نخست این طرح به طول سه کیلومتر در مسیر رفت و برگشت از میدان شهید فهمیده تا بارنج تکمیل شده و در روز 24 بهمن افتتاح می‌شود.

شهردار تبریز با بیان این‌که طرح دوکمال در کنار دستاوردهای ترافیکی، از نظر ارتقای منظر و طراوت شهر نیز طرح ارزشمندی است، اظهار داشت: حدود 90 میلیارد تومان، در بخش‌های مختلف تملک نقدی و غیرنقدی و همچنین عملیات اجرایی برای این طرح تحول‌آفرین هزینه شده است.


وی همچنین از بهره‌برداری از 200 واحد مسکونی طرح بزرگ عتیق خبر داد و افزود: افتتاح این طرح همزمان با 21 بهمن و در آستانه سی ‌و ‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اعتباری بيش از 450 میلیارد تومان صورت گرفته و نماد ارزنده‌ای از اقدامات شهرداری تبریز برای رفع نیازهای اجتماعی شهر خواهد بود.

نجفی با تاكيد به اينكه حرکت‌های گسترده عمرانی شهرداری تبریز نتیجه ایمان راسخ به اصل مدیریت جهادی است، خاطرنشان کرد: ایمان به اصل مهم خدمتگزاری در کنار روش‌های مبتنی بر هوش‌ استراتژیک، رمز مهم برنامه‌های تحول‌آفرین عمرانی در شهرداری تبریز است.

وي ادامه داد: هر آن‌چه که امروز در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی عاید شهر تبریز شده، مرهون حمایت شورای اسلامی شهر و همراهی مجموعه مدیریت استان است.


ارسال نظرات