شیفتگان به آمریکا نیروی های انقلابی را تندرو و خودسر معرفی می کنند و شروع به تهمت های ناجوانمردانه به آنها کرده و برای آمریکا فرش قرمز پهن می کنند تا شاید کدخدا به انها لبخندی بزند.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۹۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در نشست سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی با عنوان «حافظان انقلاب» که از صبح در مصلای تهران درحال برگزاری است با قرائت بیانات امام راحل(ره) و رهبری انقلاب در ارتباط با اسلام آمریکایی اظهار داشت: کسانی که به دنبال برجام داخلی به نظر به دنبال بازگرداندن اصحاب فتنه و دوستی با سلطه گران هستند.

وی ادامه داد: در اسلام آمریکایی می‌شود ایمان به خدا داشت و با طاغوت‌ها هم همراهی و زندگی کردیعنی هم خدا را پذیرفت هم خرما که امروز نام خرما کدخدا است. یعنی می‌شود هم با خدا هم با کدخدا زندگی کرد. ولی در اسلام ناب اولین گام این است که قبل از ایمان به خدا باید کفر به طاغوت داشت.

محمدیان تصریح داشت: شیفتگان به آمریکا نیروی های انقلابی را تندرو و خودسر معرفی می کنند و شروع به تهمت های ناجوانمردانه به آنها کرده و برای آمریکا فرش قرمز پهن می کنند تا شاید کدخدا به انها لبخندی بزند.

وی خاطر نشان کرد: هرگز حاضر نیستند حقیقت را به مردم بگویند حاضر نیستند بگویند در میز مذاکره می خواهند چه چیزی از ملت ایران بگیرند و به آمریکا بدهند و از آمریکا برای مردم چه بگیرند.

محمدیان افزود: نیرو های بسیجی در خط مقدم نیروی های انقلابی هستند، جریان انقلابی وسیع است اما در خط مقدم که تنگه احد انقلاب اسلامی وجود دارد که مسئولیت آن بر عهده بسیجیان است. دانشجویان بسیجی فراموش نکنید شما در استراتژیک ترین منطقه انقلاب هستید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات