رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان:

آیت‌الله خاتمی، سخنران 22 بهمن در رشت است

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان گفت: آیت‌الله سید احمد خاتمی،‌ امام جمعه موقت تهران سخنران جشن 22 بهمن در مرکز استان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۹۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن بزرگداشت سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد: ملت شریف ایران با حضور مراسم یوم‌الله 22 بهمن افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه مردم به یاوه‌گویی‌ها و سخنان سخیف و گزینه‌های همیشه روی میز آمریکا با مولفه‌های منطقی و قدرت نرم خود یعنی وحدت ملی پاسخ می‌دهند، افزود: فریاد همیشگی «هیهات منا الذله» و «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» فریاد آمادگی و خستگی‌ناپذیری ملت در عرصه‌های جهادی، جبهه‌های جنگ نرم دشمن و مسیر پیشرفت و رشد و تعالی است که با همدلی و همزبانی دولت و ملت رقم می‌خورد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان تصریح کرد: حال و هوای متفاوت دهه فجر امسال که بدلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی به عنوان الگویی کارآمد، عملیاتی و موفق در سطح  منطقه جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار است.

حجت‌الاسلام اشجری بر حضور حماسی، آگاهانه، دشمن‌شکن، پرشور و انقلابی مردم  در صفوفی متحد و یکپارچه راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: حضور حماسی ملی در یوم‌الله 22 بهمن، ترسیم وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت و عشق به ارزش‌های والای الهی و انقلاب اسلامی و ناکامی دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله سید احمد خاتمی،‌ امام جمعه موقت تهران سخنران جشن 22 بهمن در مرکز استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در 56 نقطه سراسر استان گیلان از مبادی اعلام شده و در شهر رشت راس ساعت ۹ صبح از مسیرهای چهارگانه آغاز می‌شود.

ارسال نظرات