عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آقای روحانی! تاخیر را کتمان نکنید، آرام حرف بزنید

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: آنچه واقعیت بودجه ای را نشان می دهد حاکی از این است دولت بودجه را در دو سال سر موعد ارائه داده است ولی بودجه 95 در سال 94 به تاخیر افتاده است و نباید کتمان سازی کند.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

سالار مرادی نماینده مردم سنندج و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات متناقض آقای روحانی درباره تقدیم بودجه به مجلس که با صدای بلند خطاب کرده است که بودجه را دیر ارائه نداده است اظهار داشت: آنچه واقعیت بودجه ای را نشان می دهد حاکی از این است دولت بودجه را در دو سال سر موعد ارائه داده است ولی بودجه 95 در سال 94 به تاخیر افتاده است و نباید کتمان سازی کند.

وی با بیان اینکه آقای روحانی به عنوان رییس جمهور بلاخص در تریبون رسمی با مردم شفاف باشد وقتی افزود: اینکه آقای روحانی با گمانه زنی خود با مردم صحبت می کند روشی ناصحیح است  مردم باید بتوانند خود ارزیابی داشته باشند، دولت آگاهی مردم را نادیده نگیرد که مردم بهترین ارزیابان عملکرد مسوولان هستند .

مرادی خاطر نشان کرد:  یکی از دلایل  که تا کنون بودجه بررسی نشده  دراین است که دولت در ارائه بودجه کوتاهی کرده است؛ نمایندگان از 15 آذر تا 13 بهمن در مجلس حضور داشته و  آمادگی بررسی بودجه را داشته است، ولی متاسفانه بودجه با تاخیر وارد مراحل برنامه ریزی نمایندگان و کمیسیون ها شده است  امیدواریم تاخیر را دولت را جبران کنیم هر چند کار دشواری است.

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: با توجه به شرایطی کنونی مجلس مبنی بر برنامه ششم توسعه و  بودجه دارد مجلس برای جبران زحمات زمان تاخیر دولت، کمیسیون تلفیق ها را اعم از تلفیق بودجه، تلفیق برنامه و تلفیق احکام را بیشتر نمود تا بتواند این تاخیر را در مجلس جبران نماید.

ارسال نظرات