فعال دانشجویی در گفتگو با « بسیج»:
سیدحامد ترابی بیان کرد: در برجام خطوط قرمز رهبری زیر پا گذاشته شد پس کربلای 5 نبود! در برجام رابطه با آمریکا عادی جلوه داده شد پس پیروزی نبود! در برجام تحریم ها لغو نشد و مشکل معیشت حل نشد پس پیروزی نبود!
کد خبر: ۸۶۳۴۸۴۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
سیدحامد ترابی فعال دانشجویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص قیاس برجام با عملیات کربلای 4 و 5 توسط رئیس جمهور در مراسم تقدیر از مذاکره کنندگان هسته‎ای اظهار داشت: برجام گرچه دستآورد چندانی نداشت اما هزینه سنگینی برای ملت ایران برجای گذاشت، برجام نتیجه نفوذ تفکری است که استقلال کشور را چندان مهم نمی داند و یا حداقل ایران را کشوری مانند دیگر کشورهای دنیا می خواهد که حاضر نیست برای آرمان هایش بجنگد.

ترابی در ادامه با بیان این سوال که کدام کار مذاکره کنندگان شبیه کربلای 4 یا 5 بود؟ تصریح کرد: در برجام خطوط قرمز رهبری زیر پا گذاشته شد پس کربلای 5 نبود! در برجام رابطه با آمریکا عادی جلوه داده شد پس پیروزی نبود! در برجام تحریم ها لغو نشد و مشکل معیشت حل نشد پس پیروزی نبود!

این فعال دانشجویی بیان کرد:  تقدیر از دیپلمات ها به عنوان یک اشتباه اساسی در تاریخ ثبت خواهد شد و برجام را ازین جهت می توان کار خدا نامید برای کسب این تجربه که اعتماد به غرب به شکست می انجامد و این قطعا در آینده مشخص می شود!

ترابی در خاتمه خاطر نشان کرد: به نظر می رسد اگر دولت به جای تقدیرها به خاطر پلمپ هسته ای و بتن ریزی در پسابرجام به معیشت مردم رسیدگی کند، مردم خود متوجه خواهند شد و نیاز به اجرای این شوهای نمایشی نیست.

ارسال نظرات