قائم مقام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۲۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد خالدی قائم مقام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از تغییر مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: طبق تصمیم مسئولان در سازمان اوقاف و ستاد عالی مسابقات، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 22 لغایت 28 اردیبهشت‌ماه 1395 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی درخصوص دلایل انتخاب مصلی برای برگزاری مسابقات گفت: این مکان یک فضای معنوی و مناسب برای برگزاری مراسم‌هایی نظیر مسابقات قرآن است و با توجه به آمادگی مصلای امام خمینی(ره) مسابقات بین‌المللی در آنجا برگزار خواهد شد.

خالدی از رفع مشکلات مصلی طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: مصلای امام خمینی(ره) با برخورداری از معماری اسلامی، فضایی بسیار مناسب برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن است که باتوجه به تکمیل شدن آن، همه بستر‌ها برای برگزاری رقابت‌های قرآنی در آن فراهم است.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تا سال گذشته در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار می‌شد، البته پیش از احداث سالن اجلاس این رقابت‌ها در حسینیه ارشاد برگزار می‌شد. همچنین بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی به دلیل تعمیرات سالن اجلاس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
ارسال نظرات