خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ما حسینی وارد جنگ شدیم و عاشورایی جنگیدیم و شهدای ما با لب تشنه و دست خالی رفتند تا ما بمانیم و مقاومت کنیم و نگذاریم این پرچم بر زمین بماند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) در یادواره شهدای دانش آموز که به همت بسیج دانش آموزی شهرستان سربیشه و در محل دبیرستان آمنه مود برگزار شد با استناد به آیات قرآن کریم گفت: شهادت فوز عظیم ، جایگاه ویژه و پاداشی بزرگ برای اولیای خداست .

قاسمی افزود: ما حسینی وارد جنگ شدیم و عاشورایی جنگیدیم و شهدای ما با لب تشنه و دست خالی رفتند تا ما بمانیم و مقاومت کنیم و نگذاریم این پرچم بر زمین بماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: فرهنگ شهید و شهادت یک مرگ نیست بلکه حیاتی ابدی است همچنان که خداوند در قرآن کریم می فرماید شهدا زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند ، شهدا عزیزترین چیز یعنی جانشان را به خاطر عشق به وطن و ناموس در راه خدا فدا کردند .

وی افزود: شهادت جایگاهی خاص و درخششی ویژه دارد ، یک ارزش بزرگ و یک نگرش خاص است ، فرهنگ شهادت با حیات و بقاء دین و تکامل انسان ارتباط دارد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها