خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی با تاکید بر اتحاد ملت ایران اسلامی در برابر نفوذ دشمن گفت: استکبار جهانی به دنبال نا امن کردن جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مختاری در یادواره شهدای دهستان طبس مسینا ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: یکی از مهمترین وظایف ما این است که بتوانیم اتحاد، انسجام، آسایش و آرامش این نظام اسلامی و انقلاب را حفظ کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید به حفظ انقلاب و وظیفه خودمان در این خصوص توجه کنیم تا وضعیت ما همانند وضعیت سوریه نشود، افزود: کشورهای مسلمان سال هاست در جنگ هستند و استکبار از دور دارد نگاه می کند و مسلمانان را به جان هم می اندازد.

وی با اشاره به حضور استکبارجهانی در کشورهای عراق وسوریه گفت: همه این ها جنگ مسلمانان با مسلمانان است و دشمن فتنه گر به جایی که خودش مستقل وارد میدان شود مسلمانان را به جان هم انداخته است.

مختاری با بیان اینکه دشمن با حمایت کردن این گونه جنگ ها به دنبال از بین رفتن مسلمانان و اموال آنها است، افزود: استکبار جهانی اسلحه های کارخانه های خود را به مسلمانان می فروشند و تبدیل به پول می کنند زیرا همه چیز به نفع مستکبرین جهانی است .

وی با تاکید براینکه امروز ما باید به وظایف خودمان به خوبی عمل کنیم ادامه داد: دشمن 37 سال است می خواهد همان برنامه ها را در ایران پیاده کند ولی بحمدالله تیرش به سنگ می خورد.

وی ادامه داد: آمریکا حامی صد در صد اسرائیل و یهود است و کشوری که آمریکا و اسرائیل دارند نقشه می کشند که نا امنش کنند؛ ایران است.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اتحاد مسلمانان شیعه و سنی در کشور تاکید کرد: باید دوست و دشمن خود را بشناسیم. دشمن فریب کار و شیطان بزرگ، صهیونیزم جهانی است.

مختاری خاطرنشان کرد: اسرائیل و آمریکا ایده نیل تا فرات را در سر داشتند و می گفتند از نیل تا فرات عراق را به دست می آوریم اما آیا از این ایده دست برداشتند؟ خیر،  آنها هنوز همان خیال باطل را در ذهن دارند.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: دشمن در دانشگاه های عربستان خلاف آن چیزی که در شریعت اسلام و شیعه هست را به خورد خودشان می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها