فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: مجلس شورای اسلامی، باید مجلسی انقلابی و استکبار ستیز باشد.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۵۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در مراسم بهره برداری از ۵ حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: امروز جبهه استکبار با تمام عوامل مزدور و منطقه ای خود به شدت در حال مبارزه با انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت است که رزمندگان اسلام در این عرصه تاکنون موفق عمل کردند، لذا در این بین نباید از ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمن غافل شویم.

وی تصریح کرد: نباید به سادگی از کنار حادثه بازداشت تفنگداران آمریکائی در آب های سرزمینی خلیج فارس عبور کرد و از این به موقع عمل کردن و هوشمندی و اقتدار باید در سایر عرصه های سیاسی و اقتصادی کشور بعنوان الگو بهره برداری شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اذعان کرد: امروز شاهد صحنه های زیبائی از جبهه مقاومت هستیم و هر از چندگاهی تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در کشور باعث تقویت خط مقاومت ملت ایران و عمل به رفتار مسئولان می شود.

نظری در ادامه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند را لازمه پشتوانه نظام و امنیت ملی دانست و افزود: باید در انتخاب افراد اصلح و دلسوز برای انقلاب و نظام دقت شود تا کسانی به مجلس راه یابند که بجای اینکه به دنبال منافع حزبی و شخصی خود باشند، نگاه و راهبردشان بر اساس آرمانهای انقلاب و اسلام است.

وی تاکید کرد: امام راحل دشمن ستیزی و ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم را به احاد جامعه منتقل کرد، لذا مردم انقلابی شدند و اکنون پس از ۳۷ سال از عمر با برکت انقلاب همچنان در راه آرمانهای خود استقامت می ورزند.

گفتنی است؛ ۵ پروژه عمرانی سپاه ناحیه تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها