اعضای قشر كانون بسیج ورزشكاران با امام جمعه فریدونكنار دیدار كردند

امام جمعه فریدونكنار : یك قهرمان ورزشی باید الگوی جوانان دیگر باشد و این الگو ریشه در مفاهیم دینی و اخلاقی دارد .
کد خبر: ۸۶۳۴۶۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴





خبرگزاری بسیج مازندران،اعضای شورای قشر كانون بسیج ورزشكاران فریدونكنار به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارك فجر با حجت الاسلام جلالی امام جمعه این شهرستان دیدار كردند.

صبح امروزاعضای شورای قشر كانون بسیج ورزشكاران فریدونكنار به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارك فجر با حجت الاسلام جلالی امام جمعه این شهرستان دیدار كردند.

در ابتدا این دیدار قهرمان كلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فعالیت فرهنگی این كانون در سالی كه گذشت را مثبت ارزیابی و خاطرنشان كرد: حضور در بین اعضای شورای قشر بسیج ورزشكاران افتخاری است كه نصیب من شد.

در ادامه این نشست مرتضی اسدپور مدیر كانون بسیج ورزشكاران شهرستان با تبریك فرارسیدن دهه فجر، گفت: بسیج‌ محور وحدت و رمز تداوم و بقای انقلاب و مروج ارزش‌های اسلامی است.

وی تصریح كرد: تشكیل شورای قشر بسیج ورزشكاران به عنوان اتاق فكر كمك بزرگی می‌تواند به برطرف كردن مشكلات فرهنگی جامعه ورزشی شهرستان كند.

وی حضور افراد نام‌آشنای فریدونكنار در این شورای قشر را فرصتی مغتنم برشمرد و اظهار كرد: فرصت خوبی است كه از وجود این بزرگان در عرصه فرهنگی و ورزشی شهرستان بیش از پیش استفاده شود.

در پایان این دیدار امام جمعه فریدونكنار گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی در راستای جهت‌گیری اسلامی، قرآن و سیره پیامبر از عمده وظایف كانون بسیج ورزشكاران است.

جلالی تاكید كرد: همچنین می‌توان از تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری و ارشاد و هدایت ورزشكاران از دیگر وظایف كانون بسیج ورزشكاران نام برد.

وی گفت: انقلاب و اسلام سرچشمه گرفته شده از مبنای دینی پیامبر اسلام است كه وظیفه بسیجیان را نسبت به سایر افراد جامعه در دفاع از آرمان‌های آن سنگین‌تر می‌كند.

امام‌جمعه فریدونكنار خاطرنشان كرد: یك قهرمان ورزشی باید الگوی جوانان دیگر باشد و این الگو ریشه در مفاهیم دینی و اخلاقی داشته دارد.

وی با اشاره به اینكه حجاب اسلامی بانوان ورزشكار باید الگو و سبك و روش زندگی اسلامی در جامعه ورزشی نهادینه شود، اظهار كرد: بسیجی متعلق به گروه خاصی نیست و همه بسیجیان و مردم موظفند برای ترویج و دفاع از دین آماده باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها