عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نامه استیضاح زنگنه در مجلس امضا شد و هیئت‌رئیسه می‌داند دوستان زنگنه چه کسانی اند که مانع استیضاح شدند.
کد خبر: ۸۶۳۴۶۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به قراردادهای جدید نفتی دولت یازدهم اظهار داشت: قراردادهای جدید نفتی دولت یازدهم  باری به دوش آیندگان است.

وی با بیان اینکه  قرارداد کرسنت ضرر و زیان های زیادی برای کشور داشته و غیر قابل جبران است افزود: قرارداد 15ساله نفتی که زنگنه منعقد کرد از کجا می داند که آینده نفت چه می شود الان نفت دلار زیر سی دلار است و در 2 سال آاینده شاید به صد دلار برسد که مانند قرارداد کرسنت در اینجا نیز متضرر می شویم و غیر قابل جبران است.

موسوی لارگانی گفت: دولت ها و وزیران برای همیشه پایدار نیستند و قراردادها باید تا زمانی که دولت در راس کار است منعقد شود.

نماینده مردم فلاورجان خاطرنشان کرد: قراردادهای طولانی مدت نفتی به دلیل مسائل خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس نوسان دارد به نفع ملت ایران نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره استیضاح زنگنه که با مخالفت دوستانش در مجلس روبرو شد اظهار داشت: جدای از زنگنه  استیضاح چند وزیر دیگر نیز در مجلس مطرح است که هیئت رئیسه مجلس نپذیرفته در صحن علنی مطرح شود.

وی گفت: نامه استیضاح زنگنه در مجلس امضا شد و  هیئت رئیسه می داند دوستان زنگنه چه کسانی هستند که مانع استیضاح شدند.

 

 

 

 

ارسال نظرات