حجةالاسلام کارگر:

چشم طمع آمریکایی ها به انتخابات است

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق نشست روشنگری خود را با موضوع استکبار ستیزی، انتخابات و فتنه 88 در موسسه فرهنگی- مذهبی بیت الرضا(ع) و با سخنرانی حجةالاسلام کارگر برگزار نمود.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۹۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: در این نشست کارگر ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به موضوع فتنه دشمنان پرداخت و گفت: کشور ما در سالهای گذشته دچار فتنه های متعدد از سوی دشمنان شده است، و امرو نیز با فتنه های جدید تری رو به رو هستیم. آن موضوع انتخابات است که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است تا فتنه جدیدی به و جود آورد.

کارگر ضمن اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب به اهمیت انتخابات و هدفی که نفوذ گران از طریق انتخابات دنبال می کنند، بیان کرد: آمریکایی ها به این انتخابات چشم دوخته اند، طمع آنها ایجاد تغییر و تحول در مسیر حرکت رو به جلو انقلاب است. تحول آن ضد تحول ماست یعنی می خواهند ما را از رسیدن به اهداف و آرمان ها دور کنند. ماهیت تحول آمریکا واپسگرایی و ارتجاعی است. آنها می خواهند ملت ایران به زمان گذشته برگردد.

وی در ادامه به راهبردی که رهبر انقلاب به آن اصرار داشتند تاکید کردند و گفتند: " مشارکت مردمی" حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، که به گفته رهبرمان هر رأی که به صندوق ریخته شود دشمنان اسلام ناامیدتر می شوند و هر فردی که در این انتخابات احساس مسئولیت کند خودش را یکی از عناصر حفظ کننده انقلاب می داند.

کارگر همچنین به راهبرد دیگری که مقام معظم رهبری پس از مشارکت حداکثری دنبال می کنند اشاره کرد و گفت:"انتخاب درست وآگاهانه"، شرکت در انتخابات یک اصل است، یک مسئله هست، مسئله انتخابات اصلح یا صالح هم یک مسئله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

باید تحقیق نمود و فردی را انتخاب کرد که متدین، انقلابی باشد، بدانیم در خطند، در راه امامند. امام را قبول دارند.

و یا به گفته رهبرمان به کسانی که اینها را معرفی می کنند اعتماد کنیم و نگاه کنیم آن کسانی که این افراد را معرفی می کنند چه کسانی هستند.

کارگر در پایان سخنان خود از افراد حاضر در این نشست خواست تا با بصیرت بیشتر در صحنه حضور یابند چرا که شرکت در انتخابات آبروی نظام، اسلام و آبروی ملت ایران و کشور است.

روابط عمومی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق


ارسال نظرات