خبرهای داغ:
تعداد 117 نفر از دانش‎آموزان دختر شهرستان زیرکوه در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۷۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، تعداد 117 دانشآموز دختر متوسطه دوم شهرستان زیرکوه در قالب کاروان راهیان نور با سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید کاوه زیرکوه در حاشیه اعزام این دانشآموزان به سرزمین نور اظهار داشت: این اردو با هدف آشنایی دانشآموزان با فرهنگ دفاع مقدس، بصیرتافزایی و تجدید میثاق با شهدا و الگو گرفتن از راه و رسم شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی برگزار میشود.

محمد حسین سلحشور، راهیان نور را فرصت مناسبی در راستای تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانشآموزان دانست و گفت: اردوی راهیاننور سبب میشود تا نسل جوان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه 18 نفر از عوامل اجرایی، یک طلبه خواهر و یک روحانی این کاروان را به مدت پنج روز همراهی خواهند کرد، افزود: مراسم دعا و نیایش، روایت خاطرات و معارف دفاع مقدس، بازدید از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور و ادای احترام به شهدای والا مقام کشور از مهمترین برنامههایی است که در این اردو اجرا خواهد شد.

گفتنی است، این دانشآموزان پس از حضور در گلزار شهدای گمنام شهر حاجیآباد و قرائت فاتحه در میان بدرقه جمعی از مسئولان به سرزمینهای نور اعزام شدند.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها