خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه سربیشه گفت: دهه فجر دهه استکبارستیزی است و آنچه امروز باید به عنوان مدال افتخار برگردن خود آویزان و در کارنامه تاریخی خود ثبت کنیم شهدا می باشند.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۵۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در یادواره چهار شهید روستای اسفزار بخش مود گفت: دهه فجر دهه استکبارستیزی و دهه پیروزی انقلاب است.

وی عنوان کرد: ما باید تاریخ انقلاب را ورق بزنیم تا ببینیم در یک مقطعی در کجا بوده ایم و حالا کجا هستیم. آنچه امروز باید به عنوان مدال افتخار برگردن خود آویزان و درکارنامه تاریخی خود ثبت کنیم شهدا می باشند .

زارعی اظهار کرد: سه گروه در روز قیامت حق شفاعت دارند و شفاعت آنها مورد قبول ایزد منان واقع می شود. آنان پیامبران، علما و شهدا می باشند و اگر شما مردم به این جلسه دعوت شده اید از طرف خود شهدا است.

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه با بیان اینکه شهدا حجت بر ما می باشند و از این حجت باید استفاده کنیم افزود: بالاترین بصیرت شهدا در انتخاب آنها بوده است. هنر شهدا این بود که با پیروی از محمد وآل محمد (ص) خدا را انتخاب نمودند آنها آخرت و مجاهدت و نقشه زندگی خود را اسلام انتخاب نمودند.

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه با توجه به انتخابات پیش رو گفت : دشمن قسم یاد کرده تا دین و قرآن را از ما بگیرد. دشمن می خواهد دین و سیاست، رهبری و مردم را از یکدیگر جدا کند.

وی تاکید کرد: بسیجیان در انتخابات بر اساس سخن رهبری عمل خواهند کرد و با حضور حداکثری خود افراد اصلح و افرادی را که قانون اسلامی وضع کنند را انتخاب خواهند نمود.

امام جمعه شهر مود هم در این مراسم با بیان اینکه نکند به عکس شهدا نگاه کنیم اما بر عکس شهدا عمل نماییم گفت : شهدا نیازی به یادواره، تجلیل و تحلیل ندارند، شهدا علاوه بر اینکه زندگی دنیا را مدیریت نمودند مرگ خود را هم مدیریت نمودند. ما امروز به برکت خون شهدا عزت داریم و به برکت شهدا همه چیز بر معیار دین و قرآن است .

حجه الاسلام فلسفی افزود: 37سال شده است بر آمریکا آنچنان سیلی نواخته ایم که هنوز جای آن مانده است و این به برکت خون این شهدا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها