خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص):

دشمن به انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی دل بسته است

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه به مجلس انقلابی نیاز داریم، گفت: هر کسی که چوب لای چرخ انقلاب بگذارد، ضد انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۲۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، سردار سالار آبنوش صبح امروز در مراسم یادواره 240 شهید شهرستان آبیک که در مسجد ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی که انفجار نور بود هر روز قوی‌تر و منسجم‌تر به مسیر و حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت، انقلاب‌های مختلفی صورت گرفته که انقلاب اسلامی، انقلابی است که بدون استثنا نظیری ندارد.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: در سال 58 با برگزاری چهار انتخابات اعم از انتخابات رأی به جمهوری اسلامی، قانون اساسی، خبرگان قانون اساسی و خبرگان رهبری برگزار شد.

آبنوش تصریح کرد: تشکیل حکومت ایران بر مبنای اسلام، نخستین اصل و پایه قانون اساسی قرار گرفت و مقوله اصل ولایت فقیه در قانون اساسی مطرح و در قانون تصویب و اصل شد و مردم نیز به آن رأی دادند.

وی افزود: از زمانی که اصل ولایت فقیه در قانون اساسی به تصویب رسید، ترورها آغاز شد که تاکنون 16 هزار و 400 نفر از شخصیت‌های برتر در ترورها به شهادت رسیده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: تصویب اصل ولایت فقیه در قانون اساسی سبب تحمیل جنگ هشت ساله، تحمیل تحریم‌ها و هزاران توطئه و خدعه و مصیبت‌های فراوان علیه نظامی اسلامی شد ولی کسانی که اهل بصیرت و فهم بودند اصل ولایت فقیه را پذیرفته‌اند و برخی افراد روشنفکر هنوز این موضوع را درک نکرده‌اند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) اذعان کرد: پیش از انقلاب، روحانیان متعهد و مراجع الهی و مبارز مکتب شیعه برای اینکه اسلام ناب محفوظ بماند در سایه ولایت، اسلام ناب را سینه به سینه منتقل کردند و در 22 بهمن سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اسلام ناب به یکباره خود را نشان داد.

آبنوش افزود: داعش به تازگی متولد نشده بلکه در دوران دفاع مقدس افرادی از جنس داعش حضور داشتند که بالاترین زجر و شکنجه‌ها را بر رزمندگان اسلام وارد کرده و آنان را به شهادت می‌رساندند.

وی ادامه داد: اینکه تأکید می‌شود در مذاکرات و ارتباط با دشمنان دولتمردان باید هوشیارانه عمل شود به این دلیل است که در گذشته سابقه سوء دشمنان تجربه شده است و باید مراقب حیله دشمنان باشیم.

*انقلاب اسلامی ستون فقرات ظلم را می‌شکند

این مسئول عنوان کرد: پس از دفاع مقدس، دشمنان انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند و فهمیده‌اند که انقلاب اسلامی همان انقلابی است که از آن می‌ترسند چراکه از منظر آنان انقلاب اسلامی ریشه و ستون فقرات ظلم و ستم را درهم می‌شکند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: امروز ایران اسلامی در زمینه علوم نانو و سلول‌های بنیادی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و جزو 10 کشور نخست هسته‌ای و پنج کشور نخست دنیا در زمینه هوا و فضا است.

آبنوش ادامه داد: دشمنان خارجی به قدرت ایران اسلامی پی برده‌اند و صد درصد از ضربه‌ زدن از بیرون به کشور ناامید شده‌اند و تمام امیدشان را به درون بسته‌اند.

وی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری آحاد جامعه در زمینه نفوذ دشمنان اضافه کرد: مردم و مسئولان مومن و با بصیرت باید هوشیار بوده و در زمینه نفوذ دشمنان به نظام، واقعیت‌ها را برای مردم تبیین کنند؛ گرچه عده‌ای با شیوه‌های نادرست اخلاقی درصدد فریب اذهان مردم هستند.

این مسئول با بیان اینکه در این برهه از زمان به مجلس انقلابی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: اگر در نمایندگان آتی مجلس مولکول‌های خون آیت‌الله مدرس نباشد بر نظام ضربه وارد می‌شود.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به جریان اعتدال‌گرایی در کشور گفت: با واژگان نباید بازی کرد به عنوان نمونه در واژه اعتدال، باید اراده انفعال لحاظ شود در غیر این صورت ظلم به مردم محسوب می‌شود چراکه اعتدال عین اسلام و مذهب شیعه است.

آبنوش افزود: مردم ایران تمام سختی‌ها را تحمل کرده و پای نظام ایستاده‌اند می‌طلبد از ظلم به مردم پرهیز شود.

وی ادامه داد: امروز دشمن حقیقتاً به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی دل بسته است که اگر مجلس انقلابی نباشد، عزت و اقتدار نظام دچار مشکل می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: هرکسی صادقانه به مردم خدمت کند، پای نظام بایستد و تابع رهنمودهای رهبری باشد، انقلابی است و هر کسی که چوب لای چرخ انقلاب بگذارد ضد انقلاب است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها