حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسئولان دولتی توصیه کردند درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشده و انتخابات نیز آنها را از مسائل مستمر غافل نکند. ...
کد خبر: ۸۶۳۴۵۱۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش  خبرگزاری بسیج در کرمان ،  فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
برخی مهمترین سخنان معظم له در این دیدار به شرح زیر است:
* انتخابات مصداق «اِن تنصُروا الله یَنصُرکم» است. اگرجمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خداشما را نصرت می‌کند. از اول انقلاب تا امروز هم قدرت‌های مادی درجه یک دنیا روبه‌روی نظام اسلامی بودند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.
* وقتی انتخابات همگانی می‌شود، کشور و نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود. آنوقت انتخابات برای همه‌ مردم فریضه ای می‌شود که باید در آن شرکت کنند.
* مسئولین دولتی درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشوند. انتخابات آنها را از مسائل مستمر غافل نکند. یکی از مسائل اساسی، مقاوم‌سازی کشور در کار اقتصادی است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد، خواسته‌ خود را تحمیل کند.
* اگر اقتصاد کشور را از درون مقاوم کنیم، عمده‌ مشکلات مانند بیکاری، رکود و تورم ازبین می‌رود. کشور با این عظمت، انسان خجالت می‌کشد که میوه‌ خارجی وارد می‌شود. منابع را به سمت تولید هدایت کنید نه واردات.
* دشمن لبخند می‌زند اما مواظب باشید که پشت لبخند او چیست. در مقابل ما یک جبهه‌ دشمنی در اقتصاد و فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد. غفلت از دشمن، افتخاری ندارد. دشمن چون از دشمنی فرو می‌ماند در لباس دوستی ضربه می‌زند.
در حال تکمیل است…
انتهای پیام/

ارسال نظرات