خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین :
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: حضور با شکوه و نشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اجرایی کردن و تایید آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۱۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،با تبریک دهه مبارک فجر به دست آوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به ثمر رسیدن حکومت اسلامی است و این هدف و آرمان با اراده در حضور مردم در صحنه دست یافتنی شد که در واقع این آرمان با حکومت اسلامی شکل گرفت.

وی اضافه کرد: از جمله اهدافی که ملت ایران برای رسیدن با آن دچار سختی و مسقت شد،استقلال کشور در همه زمینه ها و همچنین عدم وابستگی به اجانب و کشورها استکباری بود که مردم با همان استقامت به این مهم دست یافتند.

حجت الاسلام مصائبی یکی دیگر از آرمان های انقلاب اسلامی را ایجاد زمینه آزادی و خود آزادی در کشور دانست و عنوان کرد: این آزادی بر پایه همان استقلال ایجاد شده و کشور را از بند استکباران و استعمارگران غرب و شرق رهایی داد.

این مسئول تأکید کرد: پس از ایجاد استقلال در کشور، حکومت اسلامی به دنبال برقراری عدالت،مساوات،برادری و برابری در همه عرصه ها و منابع گوناگون بوده است که از جمله اینها از بین بردن فاصله طبقاتی در کشور بود که متاسفانه این امر هنوز به طور کامل محقق نیافته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه دانشجویی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اذعان داشت: کشور ما فاصله زیادی با حکومت اسلامی دارد و هنوز به بعضی از آرمان های انقلاب نرسیده ایم و باید همه ملت و مسئولین با تکیه بر و حدت و هم دلی و تلاش مضاعف در این راستا قدم برداریم.

وی تصریح کرد:الحمداله به برکت خون شهدا و رهبری توانسته ایم استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان بیاوریم و کشور را از مهجور و مقهور بودن ملت ها بیرون کنیم و تبدیل به یک کشور تأثیر گذار و قدرتمند در منطقه شویم و بیانگر این است که اگر ایستادگی و مقاومت باشد میشود به استقلال وآزادی دست یافت.

مصائبی همچنین در رابطه با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اینگونه بیان کرد: حضور با شکوه و نشاط مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر پیاده کردن و تایید آرمان های انقلاب اسلامی است و همچنین مهر تأییدی بر پشتیبانی مردم از ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه بسیج دانشجویی در خاتمه تأکید کرد: مردم با حضور حداکثری خود در صحنه های انقلاب و راهپیمایی ها به جهان مستکبرین عالم این را می فهمانند که از ولایت دست بردار نیستند و با مشت های گره کرده خود بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها