قربانی در نشست خبری یادواره شهدای قرآنی مدافع حرم/1:
مسئول دارالقرآن سازمان بسیج گفت: متاسفانه خلأهای فعالیت های قرآنی در وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی را موسسات مردم نهاد جبران می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۴۵۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج صبح امروز نشست خبری یادواره شهدای مدافع حرم و مهاجران الی الله منا در خصوص بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور دکتر قربانی مسئول دارالقرآن سازمان بسیج و جمعی از اصحاب رسانه در دارالقرآن بسیج برگزار شد.

دکتر رحیم قربانی مدیر دارالقرآن سازمان بسیج ضمن عرض سلام و خوشامدگویی و تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز انقلاب اسلامی گفت: مبنای انقلاب اسلامی ایران بر اساس قرآن کریم است.

وی افزود: مبارزان انقلابی با برگزاری جلسات و هیئت های قرآن این انقلاب را شکل داده اند و با رشادت های مجاهدان و مبارزین انقلاب و شهدای عزیز ایام دفاع مقدس، انقلاب اسلامی به دست ما رسیده است.

مسئول دارالقرآن بسیج تصریح کرد: اگر سیستم های مختلف اداری کشور در عرصه های سیاست، آموزش و اقتصاد بر اساس قرآن حرکت کرده و آرمان های مد نظر امام راحل را برای انقلاب در نظر بگیرند می توان شاهد تأثیر فوق العاده انقلاب در جهان عمومی تا زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) بود.

قربانی در ادامه گفت: اینکه آیا مسئولان مختلف فرهنگی کشور برنامه ریزی کلانی در نشر فرهنگ قرآنی در جامعه دارند یا خیر جای تأمل دارد.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولان در کنار دستاوردهای مختلف انقلاب به سمت سبک زندگی قرآنی حرکت کنند تا بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی حل شود.

مسئول دارالقرآن سازمان بسیج یادآور شد: متاسفانه خلأهای فعالیت های قرآنی در وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی را موسسات مردم نهاد جبران می کنند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انس با قرآن باید در عموم مردم افزایش یابد که موجب افزایش استحکام درونی نظام شده و در نهایت چشم طمع دشمنان به کشور کور و بسیاری از شبهات برطرف خواهد شد.

قربانی با بیان اینکه بسیج فعالیت هایی را سالیان مختلف در این زمینه با فراز و نشیب هایی داشته گفت: یک روند جدید برای فعالیت های قرآنی از عید فطر امسال شروع شده که با توجه به خلأ های مختلف قرآنی با وجود دستگاه ها و سازمان ها بسیج وارد میدان می شود.

ارسال نظرات