خبرهای داغ:
در ایام دهه مبارک فجر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین،و بخشدار کوهین از خانواده شهیدفرود پیرمردوند چگینی در روستای بوئینک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین، بخشدار کوهین و دیگر مسئولین بخش از خانواده شهیدفرودپیرمردوندچگینی در روستای بوئینک دیدار کردند.

سعید عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین در حاشیه این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و دلجویی از آنها، روحیه مسئولين نظام را برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم تقویت می کند.

وی افزود: امیدواریم با خدمت بیشتر به مردم و خانواده های معظم شهداء، ضمن ادامه دادن راه روشن و درخشان آنان در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار بیش از پیش این نظام الهی گام برداریم.

عبادی شهادت در راه خدا را بالاترین درجه انسان دانست و یادآور شد: حضرت رسول اکرم صل یالله علیه و آله و سلم می‌فرماید هیچ عملی بالاتر ازاین نیست که انسان در راه خداوند متعال به مقام شهادت برسد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین درادامه عنوان کرد: هیچ مقامی بالاتر ازاین نیست که انسان در راه دفاع ازمیهن به مقام شهادت نائل بشود، این مقام افتخاری برای خانواده و فرزندان شهداء است.

گفتنی است: در پایان این دیدار هدیه به رسم تقدیر و تشکر به این خانواده عزیز اهداء شد.

4001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها