بمناسبت فرارسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام بیانیه به شرح ذیل صادر کردند:
کد خبر: ۸۶۳۴۴۸۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب در تقویم سالنما برای ملت حرکت آفرین ایران فقط مناسبتی تقویمی و تاریخی نیست، بلکه فرهنگ و دیدگاهی است که در آن تجدید عهد و میثاق نیروهای انقلاب برای افزایش شتاب هر ساله انقلاب نهفته است.

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.

پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشمندانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش امام خامنه‌اي عزیز (مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.

ملت شریف و انقلابی ایران 22 بهمن ماه را عرصه‌ نمایش "وحدت و اقتدار ملی" و ترجمان عینی "گفتمان انقلاب اسلامی" و عزم و اراده خود در حمایت از "مقاومت اسلامی" و مدافعین حرم برابر تروریسم تکفیری قرار داده و به نظام سلطه و شبکه صهیونیسم بین‌المللی اعلام می‌کند، برغم زنجیره‌ی تهدیدات و توطئه‌های آنان علیه انقلاب اسلامی، بالنده و توفنده به تداوم انقلاب اندیشیده و از تمامی فرصت‌ها از جمله عرصه‌ی شکوهمند "انتخابات" آینده "مجلس خبرگان" و "مجلس شورای اسلامی"، حضور حداکثری خود را انعکاس پیام استکبارستیزی و سلطه ناپذیری ایران اسلامی قرار خواهد داد.

و اکنون در سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ما مهندسین بسیجی ضمن حضور پرشور در مراسم راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به خصوص جامعه مهندسین صنعتی و عمران و معماری را به حضور گسترده در اینراهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه­ های موردنیاز کشور از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی، فعال نمودن چرخه صنعت کشور و عمران و آبادانی کشور حضور پرشور و اثرگذار توام با بصیرت در انتخابات اعلام نموده و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری­ های حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قران رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به خداوند، پرچم مقدس ایننظام را به صاحب اصلی­اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) خواهیم سپرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار