فرمانده سپاه جوین بیان داشت: انقلابی شدن و انقلابی بودن چندان سخت و مهم نیست، آن چیزی که مهم است انقلابی ماندن کاندیدها در انتخابات پیش رو است.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۵۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: علی رغم آشوب هایی که در کشورهای خاورمیانه وجود دارد و جنگ های نیابتی که غرب در این منطقه به راه انداخته است، می بینیم که ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد.

وی امنیت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر همه دستاورهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، هیچ کس نمی تواند منکر نعمت امنیت شود.

فرمانده سپاه جوین بیان داشت: تلاش برای ماندگاری انقلاب اسلامی، وظیفه ای است که امروز نظام اسلامی بر دوش ما گذاشته و چه بسا جهاد اکبری است که حتی از دفاع در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز مشکل تر است.

ناصری موحد در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح و هوشمندانه گفت: در شرایط حساسی که کشور با آن روبه‌روست، شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب افزایش اقتدار سیاسی ایران اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به موضوع نفوذ گفت: مقام معظم رهبری تا کنون ۱۷۳ بار واژه نفوذ را در بیاناتشان به کار برده اند که این برای ما یک تلنگر است تا هر چه بیشتر نسبت به موضوع نفوذ دشمن حساس باشیم.

فرمانده ناحیه جوین ادامه داد: نفوذی که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید دارند، نفوذ در مراکز تصمیم گیری نظام است.

ناصری موحد تصریح کرد: امروز دشمن اگر بخواهد نفوذ کند، دیگر علنا با ولایت و نظام اسلامی اعلام دشمنی نمی کند بلکه شکل و قیافه انقلابی به خود می گیرد و در قالب یک نیروی انقلابی وارد می شود.

وی یادآورشد: امروز دشمن جرات و قدرت ندارد دست به تغییر ساختار نظام بزند، بنابراین به دنبال تغییر محتوا است یعنی شکل و قالب نظام عوض نشود، بلکه محتوا تغییر کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوین با اشاره به اینکه امام (ره) در وصیت نامه ی خود به این موضوع تاکید کرده اند که ملاک حال فعلی افراد است، بیان داشت: انقلابی شدن و انقلابی بودن چندان سخت و مهم نیست، آن چیزی که مهم است انقلابی ماندن است.

ناصری موحد تصریح کرد: نفوذ در مراکز تصمیم گیری فتنه اکبری است که تشخیص آن از فتنه ۸۸ بسیار سخت تر است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ملاک یک بسیجی فرمایشات رهبری است، گفت: مسلمان بودن و التزام عملی به اسلام داشتن، ولایت مداربودن نه ولایت شعاربودن، قبول داشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی قلبا و عملا، متعهد و متخصص بودن از ملاک هایی است که در انتخاب نماینده اصلح باید مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها