خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم ما با الگوگیری از نهضت عاشورا یاد گرفته‌اند که در برابر ظالمان از خود دفاع کرده و از حق مظلوم دفاع کنند.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۱۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،علیرضا قنبرپور استاد حوزه و دانشگاه در همایش بصیرتی  آشنایی با فرهنگ مقاومت در تالار شهید آوینی شهر الوند و در جمع پرشور  بانوان بسیجی اظهارکرد: دین اسلام هرگز تسلیم در برابر استکبار جهانی را نمی پذیرد و مسلمانان را مامور به ایستادگی و مقاومت می‌داند تا دشمن تعرض به عزت جامعه و حکومت اسلامی را به فکر خود راه ندهد.

 وی تاکید کرد: اگر بنا بود مردم انقلابی ما در برابر استکبار جهانی و دشمنان نظام پشت کرده و تسلیم شوند 8 سال مقاومت و ایستادگی بی نظیری را در دفاع مقدس از خود نشان نمی‌دانند و با اولین قطعنامه تسلیم می شدند اما مردم ما با الگوگیری از نهضت عاشورا یاد گرفته‌اند که در برابر ظالمان از خود دفاع کرده و از حق مظلوم دفاع کنند و به هیچ دشمنی اجازه تعرض به حکومت اسلامی را ندهند.

قنبرپور گفت: در حالی که دین اسلام با جنگ و درگیری  و خونریزی مخالفت داشته و مسلمانان را از شروع جنگ منع کرده است اما دستور به ایستادگی و مقاومت داده است که مسلمانان باید در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام ایستادگی کرده و اگر تعرضی از سوی آنان صورت بگیرد با ایثار و فداکاری پاسخ دندان شکنی را به آنان بدهند .

وی تصریح کرد: خداوند وعده داده است که اگر در برابر ظالمان و ستمگران ایستادید حتما به پیروزی خواهید رسید و عزت و استقلال حکومت اسلامی را خواهید داشت و یاری و نصرت الهی نیز همراه شما می‌باشد و هیچ گاه در این راه در دل خود هراس راه ندهید .

استاد دانشگاه درخاطر نشان کرد: مسلمانان در هر کجا که باشند نباید از گفتن حرف حق ترسی داشته باشند و مهم ترین عامل پیروزی ما ایستادگی ، صبر و مقاومت در برابر نظام استکبار جهانی است تا بتوانیم انقلاب را در مسیر خود به جلو برده و در عرصه های مختلف به پیروزی دست پیدا کنیم.

قنبرپور در خاتمه متذکر شد: با حضور پرشور خود در روز 22 بهمن به همگان نشان خواهیم داد که هرگز تسلیم دشمنان نخواهیم شد و هیچ چیزی موجب تضعیف ارداه ما نخواهد شد .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها