آیین رونمایی از فیلم مستند "برای احمد" بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۴۰۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم مستند "برای احمد" با موضوع اولین راهپیمایی مستقل و مختص زنان زنجانی، که پیرامون شهادت احمد مرتضایی نخستین شهید انقلاب در زنجان می باشد.

میثم سیفی افزود: پس از این واقعه زنان زنجان در یک اقدام منحصر به فرد به صورت مستقل و خودجوش دست به راهپیمایی و اعتراض علیه رژیم طاغوت زدند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، معصومه اشتری را محوریت و شخصیت اصلی این مستند 30 دقیقه ای عنوان کرد و گفت: مستند "برای احمد" به کارگردانی جعفر موسوی و از تولیدات حوزه هنری استان زنجان می باشد.

وی افزود: به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی فیلم مستند"برای احمد" با هدف تجلیل و تکریم مقام والای شهید احمد مرتضایی و خانواده معزز شهدای انقلاب برگزار می شود.

سیفی ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده شهدا، مردم و زنان فرهیخته و فعال در عرصه های اجتماعی و پیشرو انقلاب برگزار خواهد شد. همچنین ضمن رونمایی از فیلم مستند "برای احمد" از مادران، همسران و خواهران شهدا نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان تاکید کرد: این مراسم با قرائت شعر، اجرای سرود و سخنرانی ساعت 16روز سه شنبه 20 بهمن ماه سالجاری در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک کارمندان برگزار می شود.

ارسال نظرات