تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور سیزدهمین تساوی خود در این فصل را به ثبت رساند.
کد خبر: ۸۶۳۴۳۲۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
خبرگزاری بسیج،مرکزی :گروه ورزشی

این مسابقه که  از ساعت ۱۶ روز دوشنبه بین تیم های آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان با دو ساعت تاخیر در روز برفی شهر اراک برگزار شد که در پایان تلاش دو تیم به نتیجه ای جز تساوی بدون گل منجر نشد.

در این مسابقه که به قضاوت عباس راکی برگزار شد آلومینیوم اراک با ترکیب پرویز کریمی، اکبر بختیاری، ابوالفضل قربانی، میلاد رخشان، مرتضی محفوظی، رضا کاردوست، عباس یحیی بیگی، سید اسحاق سبحانی، رضا سلیمانی، میثم آقایی و روح اله عرب به میدان آمد و در ادامه بابک مرادی، جواد مولایی و عماد میرجوان به ترتیب جایگزین میثم آقایی، اسحاق سبحانی و رضا سلیمانی شدند.

در سوی دیگر میدان نیز گل گهر سیرجان با ترکیب روزبه سینکی، محمدرضا جانی پور، حکمت فولادپور، کاوه زنگیان، حمزه مظفری، مهرداد آوخ، مجید جلالی فر، مهرداد عبدی، اسماعیل کیانی، رضا محمود آبادی و ابراهیم ولی پور کار را آغاز کرد و در ادامه ابوالفضل شهسواری، حسین رسولی و آرمان اکوان به ترتیب جانشین مهرداد آوخ، رضا محمودآبادی و مجید جلالی فر شدند.

دو تیم در نیمه نخست مسابقه بازی پایاپای و برابری را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم هر چه از زمان بازی گذشت آلومینیوم اراک جلوتر آمد و نبض بازی را بیشتر در دست گرفت، اما حملات آلومینیوم آنقدری زهردار نبود که بتواند پیروزی را برای نماینده استان مرکزی به ارمغان آورد و بدین ترتیب سیزدهمین تساوی آلومینیوم اراک و دوازدهمین تساوی گل گهر سیرجان رقم خورد.

در این مسابقه ۶ بازیکن از گل گهر سیرجان به نامهای ابراهیم ولی پور، رضا محمودآبادی، اسماعیل کیانی، حسین رسولی، حکمت فولادپور و مهرداد عبدی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

بدین ترتیب و در پایان هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک ۳۱ امتیازی شد و با این امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی بازیها قرار گرفت.

آلومینیوم در هفته بیست و ششم یکشنبه آینده در بندرعباس میهمان همنام هرمزگانی خود خواهد بود.
ارسال نظرات