خبرهای داغ:
20 بهمن ماه؛

مراسم کمک به جبهه مقاومت اسلامی در قهاوند برگزار می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند از برگزاری مراسم کمک به جبهه مقاومت اسلامی در قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۴۳۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی بیان کرد: به منظور بالا بردن روحیه ایثار و شهادت طلبی و همچنین کمک به جبهه مقاومت اسلامی و ادای احترام به شهدای مدافع حرم این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه به منظور اشاعه و گسترش روحیه شهادت طلبی و ایثار در روز سه شنبه 20 بهمن ماه ساعت 15 در محل کتابخانه عمومی شهر قهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر مدافعان حرم مبارزه نمی کردند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم و شهدای مدافع حرم جان خود رابرای دفاع از کشور، ملت ، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی افزود: دشمنان استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار در سال 89 وقتی دیدند بیداری اسلامی در منطقه در حال شکل‌گیری است جنگ‌های نیابتی از طریق گروه‌های تروریستی در منطقه شکل دادند و امروز این گروه ها به نوع اهداف دشمن ایران اسلامی و همچنین کشورهای مرتجع عربی که چشم دیدن قدرت ایران را ندارند در منطقه در حال پیاده کردن اهداف شوم آمریکا هستند.

مرادی بیان داشت: ائتلاف مردم عراق، سوریه و ایران تحقق امت واحده اسلامی را به دنبال خواهد داشت .

وی گفت: دشمن برنامه ریزی کرده تا جلوی توسعه مقاومت اسلامی را بگیرد اما انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها و توطئه ها در حال پیشرفت است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار