خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آیین گرامیداشت دهه فجر دانشگاه پیام نور این شهرستان، با بیان اینکه جریان انقلاب با جریان غربگرایی هیچ مناسبتی ندارد، گفت: انرژی هسته ای و اجازه مذاکره در این خصوص به منزله صدور مجوز برای حرکت غربگرایی در کشور نیست.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۶۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بررسی سیر تاریخی جریان غربگرایی در کشور، گفت: این حرکت در اوایل از سوی دولت بازرگان و بنی صدر آغاز شده و در استمرار آن برخی دولت ها به رشد آن کمک کرده اند که در نهایت منجر به فتنه نافرجام 88 شد.

وی افزود: جامعه به اساتید و دانشجویانی آگاه نیازمند است و اگر آن ها در روشنگری جامعه درست عمل نکنند، مجلس خبرگان و شورای اسلامی منفعل و غربگرایی خواهیم داشت که نتیجه آن تزلزل پایه های اسلام و انقلاب در کشور است.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه بین لیبرال دموکراسی و مردمسالاری دینی هیچ تناسبی وجود ندارد، اظهار داشت: امریکا می خواهد تفکرات اومانیستی را جایگزین جهان بینی اسلامی و الهی کند، تفکراتی که محوریت آن انسان بوده و عقل را برتر از شرع و وجدان را برتر از وحی می داند و دین را از همه عرصه های اجتماعی و سیاسی متمایز می کند.


وی نفوذ، حمایت از عناصر غربگرا حتی به اندازه یک کرسی در مجلس خبرگان یا شورای اسلامی، تقویت جریان انحرافی اصلاحات، دستیابی به مجلسی متمایل به غرب و از این قبیل را راهبردهای امریکا علیه ایران برشمرد.

این مقام مسئول حفظ اتحاد، حضور حداکثری در انتخابات، اعتماد به معتمدین و روشنگری و بصیرت افزایی را راهکار مقابله با دشمن عنوان کرد و بیان داشت: مراقب باشیم که کسی به مجلس برود که استکبار ستیز بوده و بازوی انقلاب باشد.

آیین گرامیداشت دهه فجر با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان بسیجی و جمعی از اساتید در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها