در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۱۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: با حضور ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، فرماندار، بخشداران و جمعی از رؤسای ادارات و ارگانها و نیروهای نظامی و انتظامی، صبحگاه مشترک در آستانه 20 بهمن سالروز عملیات والفجر8 و روز حفاظت در سپاه در محل سپاه ناحیه ابرکوه برگزار شد.

پس از اجرای مراسم صبحگاه یکی از هادیان سیاسی در جمع حاضرین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به خیانت های شاه معدوم اشاره کرد و افزود: شاه در کشور قوانین ننگینی از جمله کاپیتالاسیون را به اجرا در آورد که اعتراض علما از جمله حضرت امام(ره) را در پی داشت.

مشهدی بافان در ادامه افزود: در دهکده جهانی قدرتهای جهانی در سازمان ملل برای خود حق وتو در نظر گرفتند. غرب دین را افیون زندگی نامیده و آزادی مطلق را ترویج نمودند.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) در حالی که در دنیا گفته می شد باید دین و خدا از حکومت جدا شود، فرمود شاه باید برود و حکومت دینی و اسلامی و خدامحور حاکم گردد بنابراین شعار« نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی » را مطرح نمود.

این هادی سیاسی اظهار داشت: استکبار نتوانست در مقابل این پیروزی و گفتمان ساکت باشد و دشمنی خود را شروع کرد و ما با فرماندهی امام راحل سنگرنشین انقلاب اسلامی در این نبرد حق علیه باطل شدیم و ملت ایران هرساله بارها با حضور شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها در رزمایش انقلاب حضور میابند.

وی تاکید کرد: بنا به فرموده امام خامنه ای همه باید در انتخابات شرکت کنند و با استفاده از معیارهای انقلابی و یا لیست افراد معتمد، متدین و انقلابی ، انتخاب اصلح را داشته باشد.

اهدای لوح تقدیر و هدایا به فعالین امر اقتصاد مقاومتی در شهرستان مانند فرماندار، دادستان و رئیس بانک مهر اقتصاد از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات