معاون نیروی انسانی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تکریم سربازان با تاکید برارزش ها وآموزه های دینی، انقلابی وملی ازاهداف برگزاری جشنواره سربازاست، گفت: ازافرادی که برای جشنواره کشوری معرفی می شوند، در خرداد 95 همزمان با ولادت حضرت علی اکبر تجلیل می شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۱۶۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان، سرهنگ بهرام کمالی درجشنواره جوان سرباز درسالن یوسفیِ سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به معنویات در دوران سربازی مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، اظهارکرد: افراد برگزیده در این جشنواره برای جشواره کشوری معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای ارتقاء شان وجایگاه سربازان برگزار می شود، اعلام کرد: تکریم سربازان با تاکید برارزش ها وآموزه های دینی، انقلابی وملی ازدیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.   

معاون نیروی انسانی سپاه قدس گیلان با اشاره به نامه هایی  که به تمام رده ها، برای معرفی سربازان براساس 9 شاخصه ی اعلام شده افزود: ازافرادی که برای جشنواره کشوری معرفی می شوند، در خرداد 95 همزمان با ولادت حضرت علی اکبر تجلیل می شود.

سرهنگ کمالی دفاع، امنیت و اقتدار ملی  و همچنین ایثارگری و فداکاری را ازجمله شاخص های معرفی سربازان به جشنواره کشوری عنوان کرد وگفت: وظیفه شناسی، امور فرهنگی و هنری، خلاقیت وفناوری، ورزش و تربیت بدنی، دینداری و بصیرت، مسئولیت پذیری، سازندگی و تفکر بسیجی از دیگر شاخص های انتخاب سربازان است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
ارسال نظرات