جانشين سپاه استان سمنان گفت:حضور حداکثری در انتخابات پیش رو باید هوشمندانه و همراه با انتخابی آگاهانه باشد و این راهبرد باید برای مردم تبیین شود تا مردم راهشان را پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۷۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، اسحاق هراسانيان در مجمع استاني قشر جامعه زنان كه با حضور بانوان نخبه و مؤثر و اعضاي شوراي اين قشر در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در حالي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي مي داريم كه دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي امروز غيرقابل بیان است.

وي افزود:‌ همه مراحل انقلاب اسلامي كه رهبر معظم انقلاب تدبير كرده اند،‌انجام مي شود و امروز به مرحه نهايي نزديك مي شويم مراحلي كه مربوط به ايجاد انقلاب و نظام اسلامي و تشكيل دولت اسلامي بود كه بايد دولت كريمه تشكيل شود و البته در اين مسير قرار داريم تا به تشكيل جامعه نمونه انقلاب اسلامي دست يابيم.

جانشين سپاه استان سمنان با بيان اينكه امروز انقلاب اسلامي و پيام انقلاب مرزهاي جغرافيايي را درنورديده است و اثرات خود را گذارده است كه استكبار جهاني را عصباني كرده است،‌افزود:‌پيام انقلاب به مردم دنيا صادر شده و بشريت تشنه اسلام ناب است.

هراسانيان با اشاره به قرائت هاي مختلفي كه از اسلام در دنيا شده است از جمله اسلام افراطي،‌ رحماني،‌مرفهين بي درد و اسلام آمريكائي گفت:‌نمازي كه «تنهي عن الفحشا والمنكر» نباشد، مي شود اسلامي آمريكايي.

وي بيان كرد:‌پيام انقلاب در حال گسترش است و مرحله پنجم انقلاب كه همان تمدن نوين اسلامي است بايد با جديت و وحدت و انسجام همگاني تحقق يابد؛‌چرا كه اين توانايي و ظرفيت امروز هست و انقلاب اسلامي اين ظرفيت را فراهم كرده است.

جانشين سپاه استان سمنان خطاب به بانوان جمع حاضر با بيان اينكه شما نخبگان جامعه زنان به عنوان فرهيختگان و سرآمدان استان هستيد،‌گفت:‌بايد مواضعي، استراتژي و راهبردي كه تعريف مي كنيم در قالب قرارگاهي كه مورد تأكيد رهبري است،‌شكل گيرد و بايد به صورت كاربردي، عملي،‌اثرگذار و اثربخش منويات رهبري دنبال شود.

هراسانيان انقلاب اسلامي را موجودي زنده دانست وبيان داشت:‌اين موجود زنده احتياج به حراست دارد و از خود دفاع مي كند همانگونه كه تا كنون ايستاده است.

وي افزود:‌بر اساس قاعده نفي سبيل نبايد هيچ كس بر مسلمانان استيلا داشته باشد و ما نمي توانيم بپذيريم كه استكبار كدخدا باشد و البته بايد بگوييم كه دين،‌اسلام و پيامبر به ما اجازه نمي دهد كه مستكبري بر مسلماني تسلط يابد.

جانشين سپاه استان سمنان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه امروز در آستانه دو انتخاب بزرگ،‌مهم و حساس هستيم،‌اظهار داشت: همه انتخابات براي ما حساس بوده و هست؛‌ چرا كه دشمن ما را رها نمي كند و روز به روز با طرح توطئه اي جديد فتنه می انگیزد.

هراسانيان تأكيد كرد: حضور حداكثري ما در انتخابات پيش رو بايد هوشمندانه همراه با انتخابي آگاهانه باشد و اين راهبرد بايد براي مردم تبيين شود تا مردم راهشان را پيدا كنند.

وي بيان داشت: ‌شوراي قشر جامعه زنان متشكل از نخبگان و برجستگان بانوي سمناني است و بايد در اين شورا مؤثران بانوي ديگر استان نيز جذب شوند و هيچ محدوديتي در اين خصوص وجود ندارد.

جانشين سپاه استان سمنان تأكيد كرد: بايد جامعه نمونه اسلامي را در بخش جامعه زنان داشته باشيم و از تجربيات گرانسنگ نخبگان و مؤثران استفاده شود.

هراسانيان با بيان اينكه انتخابات مظهر دموكراسي اصلي و واقعي است، اظهار داشت: شركت حدكثري در انتخابات همراه با انتخابي آگاهانه و رأي تك تك ملت ايران تيري بر قلب دشمنان و آمريكايي ها فرو مي برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها