فرمانده سپاه شهرستان سنندج:

حضور مردم در انتخابات نماد بصیرت است

فرمانده سپاه شهرستان سنندج در همایش تجلیل از فرهنگیان فعال طرح صالحین گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو و انتخاب فرد اصلح نماد بصیرت مردم انقلابی ما است.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۵۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالحسین یوسفی امروز در همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از فرهنگیان فعال طرح صالحین که با همکاری آموزش و پرورش در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک تحول و دگرگونی بزرگ را در دنیا و تاریخ بشر به وجود آورد که در نوع خود در طول تاریخ بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه خیلی از انقلاب‌ها با جنگ و لشکرکشی به نتیجه رسید، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با حضور باشکوه مردم و پشتیبانی از امام راحل بدون هیچ حمایت و لشکرکشی پیروز شد و در این راه مردم به خدا و قرآن کریم توکل کردند.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) نهضتی را شروع کرد که برای تمام بشریت کمک کننده و نجات بخش بود و وحشتی که در دل مظلومان دنیا بود به دل ظالمان منتقل شد و اینها به برکت انقلاب اسلامی ایران انجام شد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج اضافه کرد: با مقاومت‌های هشت ساله ملت ایران در دفاع مقدس به ویژه در منطقه کردستان ملت ایران به ملتی شجاع، دلیر و جهادگر تبدیل شدند و در این راستا شهدایی را تقدیم اسلام نمودند تا از این سرزمین دفاع کنند.

یوسفی همچنین به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: زنان ما در دوران جنگ در کنار مردان ایستادند و مدافع انقلاب اسلامی بودند.

وی الگوی زنان جامعه را حضرت خدیجه کبری(س) عنوان کرد و گفت: بانوان ما با الگوگیری از ایشان می‌توانند سرآمد صبر و استقامت باشند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، یادآور شد: در آستانه دو انتخابات مهم هستیم و مردم باید هوشیارانه و آگاهانه در انتخاب افراد شایسته و توانمند کوشا باشند.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج اضافه کرد: امروز شرایط بگونه‌ای است که دشمن قصد دارد این ایام را گل‌آلود کند و نقاط سیاهی را به وجود بیاورد اما باید گفت که ما دارای رهبری آگاه، بصیر، جامع و کامل هستیم و تاکنون کسی راه را گم نکرده است.

یوسفی گفت: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از طریق صوت و امواج و شبکه‌های ماهواره‌ای بر افکار و اندیشه‌ها هجمه‌هایی را شروع کرده اما بصیرت جامعه ما نیز موجب شده که دشمن نتیجه نگیرد.

وی عنوان کرد: فرهنگیان علاوه بر اینکه باید دانش‌آموزان را در خصوص انتخابات و تاثیر مشارکت مردم در این صحنه سیاسی آشنا کنند خودشان نیز باید در این انتخابات شرکت و آینده‌ای درخشان را برای کشور رقم بزنند.

وی توجه به دو مبحث در انتخابات امسال را ضروری خواند و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح دو مولفه‌ای است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج در پایان در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن را نیز نیازمند حضور و مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در کنار مردم انقلابی شهرستان سنندج دانست و اظهار کرد: حضور مردم ما در این راهپیمایی به منزله آن است که مردم انقلاب خود را قبول دارند و همیشه خواهان و پشتیبان آن هستند.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های شهدا و همچنین فرهنگیان فعال طرح صالحین تجلیل شد.

اجرای سرود دانش‌آموزی، قرائت مقاله و گلباران تمثال شهدا از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

ارسال نظرات