فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد با اشاره به اقدام به موقع سپاه در دستگیری تفنگداران امریکایی بیان داشت: اجرایی شدن برجام بهانه‌ای برای نقض دفاع از کشور و بروز هرگونه تجاوزی نمی‎باشد.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۵۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی ضمن تبریک بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: همراهی امام خمینی رحمت الله علیه با مردم انقلابی ایران و رهبری داهیانه ایشان، مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بوده و بی تردید آرامش و عزت امروز ایران اسلامی مرهون شجاعت و فداکاری های امام و امت اسلامی می باشد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی که در سپیده دم 22 بهمن ماه سال 1357 طلوع کرد و اعجاز بزرگ قرن را رقم زد، دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای را در حوزه های جهانی، معنویت و اخلاق، دین، فرهنگ، سیاست، اقتصاد، مسائل اجتماعی و نظامی داشته است از این رو، دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد کتمان یا آسیب رسانی به دستآوردهای یاد شده می باشند.

ابراهیم زاده یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاسیس سپاه پاسداران توسط امام راحل به منظور نگهبانی از انقلاب و دستآوردهای آن برشمرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود یکی از دستآوردهای مهم و کلیدی انقلاب است و بر اساس قانون اساسی مسؤولیت حفاظت و حراست از دستآوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، موظف است دستآوردهای یادشده را بشناسد و بشناساند و سپس راهکارهای مناسب جهت حفاظت از هر یک از این دستاوردها را در پیش گیرد.

وی ادامه داد: لذا از زمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون در هر زمینه‌ای که نظام نوپای جمهوری اسلامی با مشکل مواجه شده یا مورد تهدید قرار گرفته، سپاه وارد شده و مأموریتش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد دستگیری تنفگداران آمریکایی را یکی از مهمترین زمینه های اقتدار سپاه در یک ماهه اخیر برشمرد و افزود: دستگیری متجاوزان آمریکایی به تمامی دشمنان ایران اسلامی فهماند سپاه پاسداران در حال رصد لحظه به لحظه تحرکات معاندین نظام بوده و اجرایی شدن برجام بهانه ای برای نقض دفاع از کشور و بروز هرگونه تجاوزی نمی باشد.

وی افزود: بهره‌ برداری فاز‌های 15 و 16 پارس جنوبی به همت قرار‌گاه خاتم الانبیاء جلوه‌ای دیگر از اتکا به نیروی داخلی و اقتدار سپاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر سازمانی، فناوری، تجهیزات نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و نیروی انسانی دارای بهترین وضعیت ممکن می‌باشد، تصریح کرد: نیروهای سپاه از نظر معنوی، اعتقادی، روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی نیز سرآمد تمام ارتش‌های جهان می‌باشند و همین ویژگی است که آن را از دیگر ارتش های جهان متمایز می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه را موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان و عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی برشمرد و افزود: حضرت امام خامنه‌ای با بیان این جمله تاریخی که «همه در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانی‌که نظام و رهبری را قبول ندارند»، مهمترین مطالبه خود را حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کردند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری خواستار مجلسی انقلابی با نمایندگانی بصیر و مردمی می باشند، اذعان کرد: مقام معظم رهبری در ماه‌های گذشته بارها و بارها مسئله نفوذ دشمن و خطرات آن را بالاخص در مراکز حساس تصمیم‌گیری کشور گوشزد نمودند، حال آنکه در انتخابات راه‌های نفوذ گسترده تر می‌شود و اهمیت انتخاب هر فرد را صد چندان می‌کند.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سرآغاز حضور حماسی در انتخابات اسفندماه برشمرد و افزود: مردم ولایت مدار شهرستان گناباد همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت خواهند نمود و ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام راحل، پشتیبانی همه جانبه خود را از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به جهانیان اثبات خواهند نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها