خبرهای داغ:
در ایام الله دهه فجر صورت گرفت:

برگزاری دوره آموزشی بانوان بسیجی گردان الزهرا (س)شهرستان البرز

دوره آموزشی و پیاده روی خانواده یک روزه بانوان بسیجی گردان الزهرا (س) سپاه امام رضا (ع) در روستای حصار و امامزاده احمد و محمود (ع) شهر محمدیه برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۳۴۰۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سومین دوره آموزشی و پیاده روی خانواده  بانوان بسیجی گردان الزهرا (س) سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با حضور 150 نفر از بسیجیان پایگاه های  حضرت نرجس خاتون (س) ، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت صدیقه کبری (س) و با هدف ایجاد آمادگی آموزشی بانوان بسیجی برگزار گردید.

در این دوره یک روزه آموزشی مباحثی همچون امداد و نجات ، حفاظت فیزیکی و اطلاعاتی ، تربیت تعالی و باز و بسته شدن سلاح های رزمی و آموزش هایی در زمینه مباحت سیاسی و راه های صیانت از دستاوردهای انقلاب به بحث و گفتگو گذاشته شد .

در حاشیه این مراسم سرکار خانم صدیقه امین زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) در گفتگو با بسیج هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بالابردن سطح آمادگی بانوان بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی می تواند سهم به سزایی در آمادگی بسیجیان در مواقع اضطراری و ضروری داشته باشد که ما می توانیم با برگزاری دوره های مختلف نسبت به آموزش های لازم اقدام نماییم .

3002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها