دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با بسیج عنوان کرد

رفتار گازانبری دولت در قبال منتقدان

میکائیل دیانی گفت: دولت با رفتارهای گازانبری و چکشی خود از جمله بستن چندباره رسانه‎ها، برخورد با نخبگان و دانشجویان به جای پاسخگویی به شبهات و انتقادات با منتقدان خود برخورد شدید می‎کند و از رفتارهای دولت به وضوح می‎توان دید با آنچه که نشان می‎دهد فرسنگ‎ها فاصله دارد و دولت نقد پذیری نیست.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۳۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
میکائیل دیانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات آقای روحانی در همایش زنان، اعتدال و توسعه مبنی بر لزوم نقد پذیری و تحمل جناح‎ها توسط یکدیگر اظهار داشت: شخص آقای روحانی با شعار آزادی بیان و تحمل مخالف من روی کار آمدند و بعد این دوسال و نیم از عمر دولت، نیز در همایش زنان، این مطلب را تکرار کردند.

دیانی در ادامه گفت: در واقعیت عمومی جامعه تثبیت شده و همه متوجه شده اند که این صحبت رئیس جمهور نه تنها یک شعار نیست بلکه به یک مسئله عوام فریبانه توسط دولت تبدیل شده است.

وی بیان کرد: هیچ کس شعارهای آقای روحانی و توهین های او به منتقدین خود را از جمله بزدل و بی شناسنامه خواندن آنها گرفته تا راهی کردن منتقدین به سمت جهنم، فراموش نکرده است؛ این مسئله نیز عیان است و حرف های رئیس جمهور که تنها پاسخ در فضای رسانه‎ای و بازی در این فضاست، از واقعیت به شدت دور است.

دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به گفته دیروز رئیس جمهور در همایش زنان  تصریح کرد: آقای روحانی همچنین بیان کرده اگرچه لیست، لیست نچسبی است و دلپذیر نیست، اما به این لیست رای دهید؛ یعنی دولت به عنوان قوه مجریه می‎خواهد رای و نظر خود را در قوه مقننه حتی با سوء استفاده از جایگاه قانونی خود به کرسی بنشاند.

دیانی در ادامه اظهار داشت: ازین رو تشکیل مجلس وکیل الدوله‎ها و همسو با دولت که نسبت به رفتارهای خلاف قانون دولت، آن را نادیده بگیرد، بزرگترین خطری است که آقای روحانی برای  محقق شدن آن تلاش می‎کند.

وی گفت: آن چیزی که ما طی این دوسال و نیم در دولت یازدهم دیدیم  صرف حضور در رسانه بوده ودر مقابل شکاف عمیق بین دولت و نخبگان، ملت و اقشار مختلف جامعه ایجاد شده است. 

دبیر سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در خاتمه تصریح کرد: اما دولت با رفتارهای گازانبری و چکشی خود از جمله بستن چندباره رسانه‎ها، برخورد با نخبگان و دانشجویان به جای پاسخگویی به شبهات و انتقادات با منتقدان خود برخورد شدید می‎کند و از رفتارهای دولت به وضوح می‎توان دید با آنچه که نشان می‎دهد فرسنگ‎ها فاصله دارد و دولت نقد پذیری نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار