همزمان با ایام الله دهه فجر، یادواره شهدای نصیرآباد و دشت زرین از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

 به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر،یادواره شهیدان حسن لهرابی و محمد رضا نصیری در حسینیه روستای نصیر آباد دشت زرین توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال بختیاری با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین صادق نیکنام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ در این مراسم معنوی، ضمن گرامیداشت ایام اللهدهه فجر گفت: این پیروزی و شادی مرهون رشادت ها و دلاوریهای این دو شهید بزرگوار وشهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، است.

 وی افزود: انقلاب ما بدون نام امام و شهداء در هیچ جایی شناخته شده نیست و امنیت و آرامش امروز ما نیز مرهون همین ایثارگری هاست.

حجت الاسلام نیکنام، با یادآوری اینکه؛" شهداء شمع محفل بشریت هستند"،‌اظهارکرد:‌شهدا برای نجات بشر از ظلمت و تاریکی سوختند تا راه حقیقت و معرفت و سعادت رابه ما یاد دهند.

وی،رسالت و تکلیف خطیر در مقابل خون شهیدان را یادآور شد و گفت: شهدا رفتند تا ما به جاودانگی در دو دنیا برسیم و ما باید در قبال این خدمت بزرگ یاد و خاطره این عزیزان را گرامیبداریم و ادامه دهنده راه و سیره آنان باشیم.

نیکنام،در پایان سخنان خود افزود: مدیون نبودن تنها با زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء نیست؛بلکه پیروی از ولایت ، حفظ دستاوردهای امام راحل (ره) ، امر به معروف و نهی از منکرو برپایی نماز؛ شاخصه های اصلی و وظیفه یک بسیجی در قبال خون شهداست.

تجلیل از خانواده این دو شهید بزرگوار پایان بخش این برنامه معنوی بود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات