به همت سپاه دیواندره و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیمارستان صحرایی شهید عباس جهانی در سه روستای دیواندره آغاز به فعالیت نمود.
کد خبر: ۸۶۳۴۰۱۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در ششمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه پاسداران و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان دیواندره به همت سپاه پاسداران دیواندره و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیمارستان صحرایی شهید عباس جهانی در روستای گاوشله آغاز به فعالیت نمود.

برای ارایه خدمات پزشكي يكسان به مناطق محروم و به مناسبت ايام الله دهه مبارک فجر، سپاه پاسداران با همکاری شبکه بهداشت دیواندره اقدام به برپايي بيمارستان صحرايي در منطقه کرده است.

این بیمارستان در سه روستای گاوشله،شریف آباد و هزارکانیان به مدت 5 روز به روستاییان اطراف خدمات رسانی می کند و مراجعین به این مرکز درمانی طی این چند روز می توانند در بخش های مختلف پزشکی شامل دارویی، بستری، داروخانه، معاینه عمومی، تخصصی خدمات رایگان دریافت کنند.

در این بیمارستان پزشک های عمومی و متخصص و دندانپزشکی سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

در بیمارستان صحرایی شهید عباس جهانی، خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی از جمله داخلی، زنان و زایمان، اطفال و دندانپزشکی را به صورت رایگان ارائه می شود.

شایان ذکر است این تیم پزشکی در روز دوشنبه مورخ 19/11/94 در روستای شریف آباد و روز چهارشنبه 21/11/94 در روستای هزارکانیان به صورت رایگان به مردم خدمات ارائه می کنند.

ارسال نظرات